Recenze: Plunder Panic (Nintendo Switch)

plenit-panic-title-png

Plunder Panic je arkádová pirátská bojová hra, zdarma pro každého. Obsahuje dva gangy pirátů, kteří se střetnou ve hře ve stylu zachycení vlajky, aby vyhráli. Rozložení mi připomíná multiplayerovou verzi původní arkádovky Mario Bros. Na obrazovce se toho vždy děje hodně, ale existuje spousta zábavných způsobů, jak zvítězit.

Svůj tým si na začátku vyberete ze směsi různě vypadajících pirátů a dokonce i opic. Určíte se jako kapitán, když budete bojovat s jinými pirátskými gangy v závodě o to, kdo jako první zabije druhého kapitána, ukradne nejvíce zlata nebo vystřelí jejich loď do povětří. Ty se většinou vyřeší poměrně rychle a s radostí jsem viděl, že se s tím procesor vyznal. Vaším cílem je dosáhnout jednoho z těchto tří cílů dříve, než váš protivník.

Grafika mi připomíná hry z 90. let, není tu mnoho rozmanitosti, pokud jde o design úrovní. Ale najdou zábavné způsoby, jak to udržet svěží tím, že zahrnou zajímavá pozadí. Je tu například sopka chrlící roztavenou skálu, Neptunův hrad s mořskými pannami vystupujícími z vody a pozadí strašidelného hradu s duchy a chrliči.

Tvorba úrovní je jedinečná a zábavná. Hratelnost však ponechává mnoho přání. Rychle se to opakuje, protože v tomto striktně 2D formátu můžete provést jen tolik pohybů a na obrazovce nemůžete udělat mnoho pohybů. U bojové hry bych si přál, aby existovalo více možností, jak zaútočit na nepřítele mimo pouhé skákání a útočení čelně. Po několika úrovních se pokračování hry zdálo docela zbytečné.

Plunder Panic se zdá být vhodnější pro arkádu v pizzerii z 90. let, ne pro Nintendo Switch. Nedostatek pohybu, základní útoky a jednoduchý design úrovní se do tohoto systému neprojevují dobře. Toto je hra, ve které mačkáte stále dokola stejná tlačítka a doufejme, že zaútočíte rychleji než váš soupeř. Mohl bych to udělat na svém Pro ovladači, ale rozhodně bych to nechtěl dělat, kdybych hrál na handheldu a riskoval poškození svého systému.

Když vezmeme v úvahu všechny věci, jedná se o nostalgickou hru, která může být skvělým způsobem, jak zabít pár hodin s přáteli nebo rodinou, lokálně nebo online. Nedoporučoval bych to hrát sami, protože to rychle zatuchne, ale hraním proti někomu ve stejné místnosti by to bylo zábavnější a soutěživější.