Přední mise 1. Remake recenze – Mech Warrior

JSwitch se stal skutečným hojným množstvím strategických RPG a taktických her, žánru, který byl jinak v prostoru konzolí strašně podceňovaný. Jen letos získal výbornou Trojúhelníková strategie a neodolatelné a experimentální Kronika DioField. A nyní tu máme remake jednoho z průkopníků žánru na konzoli od Nintenda.

Mise před 1, který byl remakem původní hry Super Nintendo, přichází na Switch s překvapivou dávkou péče a úsilí, aby vypadal moderně. Z hlediska grafiky a prezentace zjevně neodpovídá moderní velkorozpočtové produkci tohoto žánru, ale vypadá překvapivě dobře a jeho kořeny SNES a PS1 (PS1 je tím, co remake zasáhl 2003 – Square Enix opravdu nezvládl tuto IP adresu příliš dobře) nejsou hned patrné (a s největší pravděpodobností nejsou patrné vůbec, pokud je zpočátku neznáte) – což je asi ta největší chvála, jakou mohu dát taková grafická aktualizace.

Je to také nabitá s obsahem. originál mise předtím sledoval příběh kapitána Royda z OCU, jedné ze dvou blízkých válčících entit složených z různých zemí, které se spojily, ve snaze zjistit, kdo je zodpovědný za smrt jeho snoubence v ošklivé misi, která se pokazila. Byl to masový příběh sám o sobě, ale remake k tomu přidal druhou kampaň, kde sledujete USN (což je, netřeba dodávat, druhá ze dvou frakcí). Obě kampaně jsou k dispozici zde a pro úplné pochopení příběhu důrazně doporučujeme projít si obě. Každý vám dává poloviční obrázek toho, co doopravdy se odehrává na této překvapivě zajímavé Zemi blízké budoucnosti, kterou hry vytvořily, a abyste skutečně pochopili, musíte hrát obě kampaně a poskládat dohromady, jak se příběhy a odhalení každého propojují.

"Mise před 1 září, když nechá svou postavu a její svět zaujmout hlavní pozornost, zejména díky vylepšeným vizuálním prvkům, které hře dávají lepší tvář, než kdy předtím. Pomáhá také remixovaný soundtrack, jehož chytlavé melodie dodávají událostem zobrazeným na obrazovce váhu a nuance. Velkou chybou je zde však nedostatek plného hlasového herectví.“

To zůstává vrcholem hry – Mise před 1 září, když nechá svou postavu a její svět zaujmout hlavní pozornost, zejména díky vylepšeným vizuálním prvkům, které hře dávají lepší tvář, než kdy předtím. Pomáhá také remixovaný soundtrack, jehož chytlavé melodie dodávají událostem zobrazeným na obrazovce váhu a nuance. Velkou chybou je zde však nedostatek plného hlasového herectví. Vzhledem k tomu, že silnou stránkou hry je doslova příběh, žádná hlasová práce zde věci nezbrzdí. To je něco, co vyniká ještě více, vezmeme-li v úvahu, že další velké strategické hry Square v tomto roce těžily z hvězdné práce s hlasem. Mise před 1Remake hry byl licencován třetí straně a zcela zjevně se nejedná o produkci s velkým rozpočtem – což je pravděpodobně důvod, proč postrádá hlasovou práci, která by jinak zvýšila jeden z vrcholů hry.

To, že to bylo vyrobeno s rozpočtem, se ukazuje i na jiných místech. Hlavní z nich je hratelnost a mechanika – ty jsme viděli ne změna. Zatímco žánr strategických a taktických RPG ležel chvíli nečinný před tímto současným oživením, přesto došlo k très daleko od původu mise předtímnebo dokonce remake PS1, a tyto věci prostě tato nová verze neřeší, která se hraje a je vyvážená, jako byste očekávali strategické RPG z počátku 1990. let.

Samo o sobě to není velký problém, zvláště pokud vás základní hra baví – což pro mě rozhodně je. mise předtím umožňuje, upřímně řečeno, obrovské množství možností a proměnných, které může hráč zvážit. Od možnosti sestavit si svůj oblek s extrémně podrobnými detaily mezi bitvami, aby se z něj stala síla, se kterou je třeba počítat, až po bitvy proti jiným Wanzerům (mechům v této hře) tím, že vám umožní sledovat několik pruhů různého zdraví (jeden pro jejich tělo, pak jeden každý za své končetiny, vytažením ukazatele zdraví určíte, jak je protivník poškozen – deaktivace končetiny znamená, že nevystřelí ze zbraně v této ruce, zatímco ke skutečnému poražení musíte vzít jeho tělo HP dolů na 0). To teoreticky přidává do boje prvek dynamiky a z bitev se stává napínavá záležitost, která bude následovat.

Není to dokonalý systém, částečně proto, že nad ním nemáte žádnou kontrolu. Vidíte, nemůžete si opravdu vybrat, na co zamířit, vaše zbraň se náhodně zamkne na končetinu nebo část těla, abyste cílili. To může vést k nepříjemným situacím, kde se nacházíte tak blízko zničit protivníka, ale prostě nemůže, protože vaše zbraně se odmítají zablokovat na jádru těla a místo toho nadále míří na jiné končetiny. Ve skutečnosti to není to nejhorší, obvykle jsem zjistil, že se věci přinejhorším o otočku nebo dva zdržely, a nepředvídatelnost dodala bitvám dostatek dynamiky, kterou jsem nenáviděl, že nemám takovou kontrolu – ale všechno, co se v této hře hraje, se rozpadne. tuto fázi. Nemůžete očekávat, že hráč bude plánovat a strategicky správně plánovat, pokud ani neumí ovládat své vlastní pohyby.

mise před 1. remakem

"Ať se vám to líbí nebo ne, záleží na vaší osobní toleranci, že nemáte úplnou kontrolu."

Jestli se vám to líbí nebo ne, záleží na vaší osobní toleranci k tomu, že nemáte úplnou kontrolu. Mně osobně to nevadilo. Jak jsem řekl, udržovalo mě to ve střehu v bitvách, věci byly nepředvídatelné a obecně mi přinesl výsledek, který jsem chtěl během jednoho nebo dvou tahů od počátečního plánování. Ale také, jak jsem řekl, pokud se chcete zapojit do hry vážnětakže je mnohem těžší to udělat, když to není opravdu správné.

Tato rovnováha z počátku 1990. let je patrná i v jiných oblastech – design map je poměrně standardní a není tak aktivním faktorem v bitvách, jako by se stal v budoucích hrách tohoto žánru. Hra umožňuje několik možností, jak zcela podkopat její ekonomiku, se zařízením, které vám umožní drtit neomezené finanční prostředky (na druhou stranu brutální prosazování hry pomocí supervýkonných mechů je stále nekonečně zábavné a může také pomoci vyžehlit některé z výše uvedených problémů rovnováhy). Design z 1990. let je patrný i jinde, například u UX a uživatelského rozhraní, které postrádají mnoho z kvality života, kterou by budoucí hry v tomto žánru měly.

Upřímně řečeno, Mise před 1 mohl použít úplný a správný remake, který také modernizoval jeho mechaniku, vyvážení a UX, přidal nějaké hlasové hraní a celkově hru přepracoval, aby odpovídala moderním standardům. To bych si rád zahrál. Místo toho zde dostáváme jakousi časovou kapsli – je to velmi stará hra, která nám byla dána téměř tak, jak je, jen v lesklejším obalu, takže si to neuvědomíme, dokud se to nestane. To pro mě není velký problém, protože hra je stále dostatečně zábavná na to, aby mi nevadilo smířit se s některými drsnějšími vtípky, a protože příběh a postavy jsou překvapivě dostatečně poutavé a poutavé na pokračování. – ale každý, kdo se rozhodne do této hry vstoupit, musí nejprve zkalibrovat svá očekávání.

Jednoho dne, ať už prostřednictvím plnohodnotného remaku nebo nového vstupu do série, možná dostaneme tuto modernizovanou verzi mise předtím vzorec, který fanoušci seriálů a žánrů tolik chtějí. Prozatím zde je to, co dostáváme – Front Mission 1st Remake na Nintendo Switch je docela zábavná hra pro fanoušky a nadšence tohoto žánru, která nám dává pohled na začátky tohoto žánru, aniž by to příliš zahazovalo.

Tato hra byla testována na Nintendo Switch.