Recenze: Two-Point Campus (Nintendo Switch)

twopintcampus2-jpg

Two-Point Campus je simulační hra, ve které řídíte univerzitní kampus. Počínaje malým tutoriálem otevřete svou první vysokou školu a dostanete cíle a úkoly, které musíte splnit, aby byli vaši studenti šťastnější. Středem zájmu hry jsou šťastní studenti, protože to vede k dobrým známkám a maturitě. Můžete jim pomoci tím, že zpříjemníte kampus, poskytnete jim dostatek toalet, sprch, ubytoven a dalších nezbytností a poskytnete jim dobrý personál. Two-Point Campus se zábavným kouzlem kombinuje seriózní simulaci ve stylu managementu s uvolněnou komediální atmosférou, díky níž je hra skutečně zábavná.

V této hře je toho hodně. Během hraní se odemykají další položky, ale během vašeho výukového kampusu vás hra naučí základy, aby byli vaši studenti spokojení. Jedním ze způsobů je vyzdobit kampus, což byla osobně moje oblíbená funkce. Školu si můžete navrhnout, jak chcete, včetně umístění učeben a sálů.

Každý kampus má jedinečné třídy v závislosti na vysoké škole, na které pracujete. Můžete si také koupit pozemky, abyste rozšířili svou vysokou školu, když si koupíte více kurzů a shromáždíte více studentů. Je důležité, abyste pro své studenty zajistili toalety a sprchy a také koleje, které můžete vyzdobit nábytkem a plakáty. Můžete to udělat také ve studentských a učitelských saloncích, učebnách, knihovnách a dalších místnostech, které přidáte.

Dalším způsobem, jak udržet své studenty spokojené, je poskytnout jim zábavu. Můžete to udělat umístěním arkádových her a dalších věcí, se kterými mohou komunikovat. Studenti budou také žádat o konkrétní věci, které si můžete koupit, a je důležité jim poskytnout jídlo a čistý areál. Máte přístup k potřebám studentů a úrovním štěstí, které můžete kdykoli zkontrolovat.

Udržování čistoty v kampusu pomáhá studentům cítit se hygienicky. Díky sprchám se studenti cítí čistě, ale stejně tak i školníci. Všichni studenti mají své vlastní osobnosti a vtípky, a tak někteří opravdu nevědí, jak s věcmi házet. Odpadky mohou být ve vašem kampusu velkým problémem, takže je důležité mít kolem sebe skupinu školníků, kteří udržují v kampusu pořádek. Můžete si velmi snadno najmout domovníky, učitele a zaměstnance, z nichž každý má také své vlastní zvláštnosti. Čím kvalifikovanější personál, tím více za něj budete muset platit, ale nakonec to prospěje vám, protože zvýší celkový stav vašeho kampusu a dobře vás zaplatí. Péče o zaměstnance a jejich spokojenost je stejně důležitá jako pro studenty. Můžete si najmout několik učitelů a nechat je střídat výuku, aby nebyli přetíženi. Můžete jim umístit salonek pro učitele, aby si během přestávek odpočinuli. Vítáni jsou všichni zaměstnanci, nejen učitelé.

Můžete také přidat studentský salonek a pořádat akce, aby se bavili, a přidat kluby, do kterých se mohou připojit. Existuje také možnost pořádat každoroční akce, jako je filmový festival nebo vaření, a pořádání těchto akcí je někdy nezbytným cílem ke zvýšení hodnocení vašeho kampusu.

Jak již bylo řečeno, v této hře je spousta věcí, které ji dělají zábavnou a zároveň představují výzvu. Opravdu mě bavilo, že jsem mohl zvládat jak obchodní, tak kreativní aspekty vysoké školy. Najdete tu také spoustu žertů a hra poskytuje zábavné malé detaily, jako jsou různé osobnosti a módní styly studentů. Různé vysoké školy mají různé téma, většinou vtipné a absurdní, díky čemuž je hra nakonec opravdu hřejivá.

Two Point Campus je hra, která se nejlépe hraje v kapesním režimu; aspoň si to myslím. Hudební a výtvarný styl je zábavný a nepředvídatelný a skutečně dodává hrám celkovou estetiku, ale na malé obrazovce Switch se cítil jako doma jako ve hře DS. Některá grafika a text jsou však tak malé, že je možná budete muset přehrát na větší televizní obrazovce. Příběhové kousky hry se čtou nahlas, ale jak se hra vyvíjí, musíte si přečíst spoustu dopisů a tipů, které ne každý uvidí.

Kromě toho jsem ve hře žádné problémy nezaznamenal.

Zjistil jsem, že Two Point Campus je opravdu zábavná hra, kterou bych mohl hrát hodiny. Připojil jsem se ke svým kampusům a opravdu jsem pracoval na tom, aby byly co nejlepší. Díky kombinaci managementu a kreativity byla hra super zábavná a její vtipná a svérázná atmosféra udrží hráče po celou dobu úsměvu.