Neodori Forever Review

Neodori Forever Review

Celkově – 50 %

50%

Neodori Forever může vypadat jako součást, ale strmá jízda rychle odhalí skutečnost, že tento jezdec je pozér. Ti, kteří toužili po minulých dnech, se raději budou držet toho, co se osvědčilo.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Low poly se setkává s vysokou rychlostí s vydáním Neodori Forever od Strobetano a Crescent Moon Games. Měli by se hráči dostat do toho starého dobrého světa větrných mlýnů a vzrušení, nebo je to spíše fade out?

Neodori Forever Review

Pro ty, kteří očekávají něco na stejné úrovni jako 32bitová low poly akce Hotshot Racing, mějte tato očekávání na paměti - spousta. Neodori Forever vrací věci o několik desetiletí zpět s hrou, která dokáže být ještě jednodušší než OutRun od SEGA z roku 1986.

V tomto titulu je hráčům poskytnuta plynulá jízda (ve skutečnosti jedna z 27) a mají za úkol dostat se z bodu do bodu, aniž by jim došel benzín. Není třeba se obávat, že hodiny dojdou; Dokud je v nádrži palivo a nezpůsobíte příliš velké škody na autě, budete moci přejít do další oblasti. Buďte však opatrní; ti, kteří vymřou, vybuchnou v ohnivém pekle kvůli verzi Totoovy Afriky, která se vyhýbala autorským právům.

Pokud něco, Neodori Forever je downgrade klasiky SEGA milující Ferrari. Nejde jen o celkovou strukturu; neexistují žádné alternativní cesty nebo dokonce alternativní skladby na výběr. Spíše je to manipulace, která nakonec dělá tento titul; Cyanus z roku 1981 je se svým řízením prostě příliš tuhý. Je tam určené tlačítko driftu, ale i to je trochu dusno, s přílišnou kompenzací driftem, která je přímo šílená. Ani šťouchnutí nedokáže lidi dostat z nálevu; prostě není důvod odvzdušňovat dusík. Toto není zlatovláska; Neodori Forever to prostě neumí.

Existuje však několik věcí, které okořeňují celkovou hratelnost. Na hráče na trati čeká řada mincí, které lze sbírat za běhu. Existuje také řada rychlostních pastí a soupeřících závodníků, které je třeba zvážit; potkáte jednoho z nich a budou se muset vypořádat s policistou nebo rychlíkem, který se snaží způsobit škodu a dostat vás ze silnice nebo sežrat jejich prach.

Všechny tyto funkce jsou hezká gesta, ale není tam vůbec žádná naléhavost. Neodori Forever dokončí každou úroveň během několika minut a mezi jednotlivými úrovněmi není žádné pokračování, takže k postupu se stačí dostat na konec každé fáze. Nové úrovně se odemykají po předchozích, což je v pořádku, ale celá hra může být dokončena spíše dříve než později.

To není ze své podstaty špatná věc; tituly jako Daytona USA od SEGA dokázaly zapůsobit pouhými třemi tituly. Zde však prostě žádná výzva neexistuje; jsou tu zatáčky a auta k boji, jistě, ale je to trochu příliš bezstarostné a nízké sázky na to, aby lidé přestali dávat všechno. Skoro jako by se veškerá péče věnovala spíše grafickému designu než samotnému obsahu hry.

Tato recenze Neodori Forever byla vytvořena na PC. Hra byla zakoupena digitálně.