Dead by Daylight zabiják Pyramid Head zabouchl designér Silent Hill

Zabiják Dead by Daylight's Pyramid Head byl diskutován a diskutován designérem Silent Hill stojícím za původní postavou, který navrhuje, že upravená verze monstra by se měla objevit jako zabiják DBD v asymetrické multiplayerové hororové hře Interactive společnosti Behavior.

Masahiro Ito, umělecký ředitel Silent Hill 2 a designér monster pro první trilogii her Silent Hill, navrhuje, že alternativní verze hry Pyramid Head by mohla být použita jako zabiják Dead by Daylight, protože byl vytvořen původní design nestvůry. konkrétně se týkat hlavního hrdiny Silent Hill 2, Jamese Sunderlanda. V Silent Hill 2 - jedné z nejlepších hororových her - je Pyramid Head temným odrazem Jamesovy psychiky, odrážejícím jeho hněv a hořkost vůči jeho ženě.

Monstrum má existovat pouze jako součást Jamesovy představivosti a emocionálního boje, a tak nedává smysl, pokud jde o tradici, aby přišel pronásledovat Steva Harringtona ze Stranger Things nebo Billa od Left 4 Morte.

Ito však vytvořil alternativní verzi Pyramid Head, ve které se titulní pyramida mění z typické krvavě a rezavě červené na neutrálnější matně bílou.

Tato iterace postavy byla údajně vyvinuta v reakci na Silent Hill: Homecoming a filmovou adaptaci Silent Hill z roku 2005, která k Itově frustraci použila původní design – protože monstrum mělo pouze pronásledovat a pronásledovat Jamese a sloužit jako metafora pro jeho psychologický stav, jeho vystoupení v jiných médiích Silent Hill přimělo Ita k vytvoření obecnější hlavy pyramidy, která by stále lákala fanoušky, aniž by byla v rozporu s fikcí show. Ito říká, že použití této verze – která se nazývá White Hunter – spíše než původní „James“ Pyramid Head, je něco, co by „přivítali“ jako zabiják DBD.

„Původní PH byla postava, kterou jsem navrhl pro Jamese,“ vysvětluje Ito. "Ale ten [Bílý lovec] byl další Pyramid Head, který původně nebyl pro Jamese. Za mě, pokud se k DBD přidá bílý PH jako zabiják, je to více než vítané, protože jsem ho pro takové použití navrhl.

Když se podíváme na všechny zabijáky Dead by Daylight seřazené od nejlepšího po nejhorší, Pyramid Head nebo Popravčí, jak se tomu říká ve hře, skončí někde uprostřed, takže malá kosmetická změna, jako je změna barvy, pravděpodobně nevzbudí velké fanoušky. ire – ve skutečnosti by to byla pěkná (pyramidová) špička klobouku před skvělou hororovou sérií a uznávaným designérem monster. Celý design White Hunter můžete vidět na Ito X.

Mezitím si kromě hororu možná budete chtít vyzkoušet i některé z nejlepších survival her na PC. Zůstat naživu je obvykle snazší s ostatními lidmi, takže se nezapomeňte také podívat na našeho průvodce nejlepšími hrami pro více hráčů, abyste mohli přežít a zároveň se stýkat.