Recenze Marvel's Spider-Man Remastered PC – Přejít na PC

Recenze Marvel's Spider-Man Remastered PC - Swinging on to PC

Nnení moc co říct Marvel spiderman to ještě nebylo řečeno. Můžete se podívat na naše recenze původního data vydání hry jako exkluzivity pro PS4 a naši recenzi, kdy byla remasterována pro vydání na PS5. Díky nedávnému úsilí společnosti Sony vydat více her PlayStation Studios na PC, Marvel's Spider-Man Remastered vždycky bude další.

Hned zkraje, PC port pro Marvel's Spider-Man Remastered je fenomenální. Testovali jsme hru na dvou různých nastaveních a na obou fungovala skvěle. Na našem prvním sestavení, které obsahovalo CPU Ryzen 5 3600, GPU Radeon 5600 XT a 32 GB RAM, hra běžela při vysokém grafickém nastavení při zachování téměř 100 snímků za sekundu při 1080p. Druhá verze obsahovala Nvidia RTX 3080ti, CPU Ryzen 9 5900x a 32 GB RAM. Tentokrát jsme však hru spustili v nastavení Ultra ve 4K a výkon byl opět hladký.

Pokud jde o přizpůsobení nastavení grafiky, Marvel's Spider-Man Remastered přichází se všemi možnostmi, které byste v dnešní době očekávali od jakékoli moderní počítačové hry. Pokud jde o rozlišení, hra podporuje některá z nekonvenčnějších rozlišení displeje, včetně podpory poměrů stran 21:9, 32:9 a 48:9. To znamená, že většina ultraširokých displejů je podporována hned po vybalení. .

"Marvel's Spider-Man Remastered přichází se všemi možnostmi, které v dnešní době očekáváte od jakékoli moderní počítačové hry.”

Pokud jde o grafické možnosti, jednu z nejdůležitějších věcí pro každou PC hru, je toho hodně, co se vám líbí. Marvel's Spider-Man Remastered nabízí velkou kontrolu nad tím, jak hra vypadá a funguje. Od samozřejmých možností, jako je schopnost vyladit sílu efektu hloubky ostrosti a rozmazání pohybu, až po schopnost pohrát si s kvalitou osvětlení, stínů a částic počasí. , a pokud máte grafickou kartu schopnou sledování paprsků, odrazy paprsků.

Když jsme to nemohli zkusit Marvel's Spider-Man Remastered na Steam Decku se některé výhody kompatibility her s notebooky přenesly do běžných počítačových her. Největší příklad, který v tom mohu uvést, je skutečnost Marvel's Spider-Man Remastered měl vlastní nastavení pro použití Steam Controller. To do značné míry funguje, protože Steam Controller je velkou součástí DNA ovladače Steam Deck. Rozhodně se ocenilo, že nastavení ovladače provedl vývojář s mým vybraným ovladačem, než abych se musel potýkat s nastavením, abych našel správnou úroveň citlivosti pro správný trackpad.

Díky ověření Steam Deck mohou hráči Linuxu také dýchat, protože to v podstatě znamená Marvel's Spider-Man Remastered by také měl fungovat na většině linuxových distribucí využívajících vlastní vrstvu Proton od Valve. Bohužel neexistuje žádná nativní podpora Marvel's Spider-Man Remastered na všem kromě Windows. Jednou nevýhodou používání netradičního ovladače – Steam Controller – bylo, že některé výzvy k tlačítkům byly chybné. Často, když hra chtěla, abych stiskl pravou analogovou páčku (správný trackpad v případě Steam Controlleru), ukázalo se pouze kolečko s otazníkem místo R3 jako u DualShock 4 nebo DualSense, nebo LS jako pro ovladače Xbox.

A nesmíme zapomenout na jeden z nejvíce podceňovaných aspektů počítačových her: ovládání pomocí klávesnice a myši. Hlavně hrát Marvel's Spider-Man Remastered Pomocí Steam ovladače jsem vyzkoušel i výchozí možnost klávesnice + myš. K mému překvapení byly po několika minutách učení výchozí klávesové zkratky překvapivě intuitivní. I když to zdaleka není nejpohodlnější způsob, jak hrát hru původně navrženou s konzolovými ovladači, Marvel's Spider-Man Remastered funguje překvapivě dobře i bez něj; prostě buďte připraveni na levou malíčku po stisknutí tlačítka Shift, abyste se mohli pohybovat. Jedinou skutečnou nevýhodou výchozích klávesových zkratek je, že s myší není moc práce, když se pohybujete po městě mimo ovládání kamery.

Marvel's Spider-Man Remastered_02

„Hlavně hrát Marvel's Spider-Man Remastered Pomocí Steam ovladače jsem vyzkoušel i výchozí možnost klávesnice + myš. K mému překvapení byly po několika minutách učení výchozí klávesové zkratky překvapivě intuitivní.“

Když už jsme u toho, za zmínku také stojí, že ovládací prvky v Marvel's Spider-Man Remastered jsou plně přizpůsobitelné. Vím, že to nezní tak špatně na hru, která byla původně zamýšlena ke hraní pomocí ovladače, ale rozhodně to pomáhá zpřístupnit ovládání. A nemluvě o tom, že přemapovatelné ovládací prvky jsou obecně dobrá věc pro hráče, kteří kvůli fyzickým omezením nemusí být schopni hrát hru s výchozím schématem ovládání.

Nyní, když jsme odstranili věci specifické pro PC, pojďme si promluvit o základech hry. Jednoduše řečeno, nejlepší na ní je systém procházení. Cestování po New Yorku pomocí Spider-Man's Web od té doby nebylo tak zábavné Spiderman 2 na PS2. Nepatrný detail vašeho plátna přilepený k budovám, když se houpete, nakonec poskytuje obrovskou úroveň svobody při pohybu, což vám umožní budovat hybnost tím nejpřirozenějším způsobem. Zkombinujte to s řadou dalších pohybů, jako je házení bodem, a dokonce i drobná schopnost dělat efektní triky při houpání, budete se cítit jako Spider-Man.

Na druhou stranu boj není nikdy příliš komplikovaný. Máte tlačítko pro útok, schopnost uhýbat, pavoučí smysl, který vám řekne, kdy máte uhnout, a několik vzdušných komb, abyste mohli začít. Tam, kde přichází malý kousek složitosti, je schopnost používat různé pomůcky, které vám pomohou v boji. Tyto vychytávky sahají od jednoduchých konceptů, jako je zvýšení výkonu vašeho webu pro uvázání nepřátel, až po možnost použít dron k vyvolání většího chaosu a rozptýlení nepřátel.

Zajímavý aspekt Marvel spiderman takto se všechny její herní systémy vzájemně hladce integrují. Průzkum vás vede k hledání hádanek, sběratelských předmětů a malých vedlejších misí, které vás všechny odměňují žetony. Tyto žetony pak mohou být použity k odemknutí nových obleků a vylepšení vašich gadgetů, které lze zase použít v jiných aspektech hry.Skryté dos se nakonec docela vyplatí.

marvel's spider-man pc

„Cestování po New Yorku pomocí Spider-Manovy sítě od té doby nebylo tak zábavné. Spiderman 2 na PS2."

Naneštěstí to všechno má jednu nevýhodu: poměrně nudné a nudné vědecké hádanky, které nakonec musíte vyřešit. Myšlenka těchto hádanek je skvělá a Peteru Parkerovi jako postavě dobře sedí. Bohužel mají tendenci nabourávat tempo a rytmus hry, protože když je musíte dělat kvůli odměnám, mohou vám buď zabrat tak dlouho, až to začne nudit, nebo vám zaberou tak málo času, že no nebyli jsme tam od začátku. Tyto hádanky mají za sebou několik chytrých nápadů, ale doplnění odpovídajících desek plošných spojů nebo diapozitivů k rozpoznání chemikálií se úplně nehodí ke zbytku Marvel's Spider-Man hratelnost.

Další nevýhodou Marvel spiderman je její tendence náhodně se rozhodnout, že vás přiměje hrát Mary Jane. Jistě, to se k příběhu hry docela hodí, ale obecně ty sekce stealth, kde neděláte o moc víc, než že se pomalu potulujete, jsou nejen nudné, ale také nudit mohou, protože být spatřen často znamená, že musíte začít znovu.

Nyní pojďme k příběhu. Marvel spiderman má jeden z nejpoutavějších a nejkreativnějších příběhů, jaké jsem za posledních pár let viděl z nemovitosti Marvel. Počínaje třeskem odstraněním Wilsona „Kingpina“ Fiska si hra dává pauzu, aby představila všechny důležité postavy, pak pomalu zvyšuje hrozby, což vede k vynikajícímu finále. V celém jeho příběhu je však lidskost předváděná tím, co dělá Marvel's Spider-Man přesvědčivým.

Peter Parker během hry prochází hodně. Když je Spider-Man nucen vyrovnat se s potřebou vyvážit svůj život jako Peter Parker spolu s jeho bojem se zločinem, vybírá si na něm krutou daň, a hra vám na to nikdy nedovolí zapomenout. Parkerovy zápasy a skutečnost, že si často musí zachovat statečnou tvář jako moudrý Spider-Man, zatímco se jeho svět kolem něj hroutí, nakonec tvoří podstatnou část příběhu hry.

Marvel's Spider-Man Remastered

"Marvel spiderman má jeden z nejpoutavějších a nejkreativnějších příběhů, jaké jsem za posledních pár let viděl z nemovitosti Marvel.“

Marvel's Spider-Man Remastered na PC je hra, kterou lze snadno doporučit. PC verze, která si zachovává vše, co ji dělalo dobře, když byla poprvé vydána, je docela snadno definitivní verzí hry s podporou funkcí exkluzivních pro PC, jako jsou ultraširoké monitory a podpora RTX. Skutečnost, že je ověřena Steam Deck, nabízí i několik sociálních výhod pro PC hráče, jako je možnost hrát hru na operačních systémech Linux a dokonce i možnost hrát pomocí ovladače Steam. Marvel spiderman Předělaný na PC je fantastická hra, a pokud máte možnost, je to nejlepší způsob, jak ji hrát.

Tato hra byla testována na PC.