Remasterovaná PC recenze Marvel's Spider-Man právě probíhá

Marvel's Spider-Man Remastered se konečně dostal na PC, téměř dva roky po vydání pro PlayStation 5 a necelé čtyři roky od původního vydání. Není to však úplně stejná hra, kterou byste mohli hrát na obou platformách. Tato verze obsahuje exkluzivní vylepšení, jejichž cílem je učinit z ní nejlepší způsob hraní dosud nejlepší videohry titulárního webheada, ale zatím o tom nemohu s konečnou platností mluvit.

Hraji Marvel's Spider-Man Remastered několik týdnů, což je potřetí, co jsem se připojil ke Spideymu a spol. na tomto konkrétním úkolu porazit nadlidského zločince, pána Negative. Navzdory tomu, že jsem hru dobře znal, netrvalo dlouho a byl jsem znovu zcela pohlcen příběhem a webem a je stejně zábavné hrát, jako když jsem ji poprvé vzal do ruky.

Bohužel se mi nepodařilo zjistit, kterou verzi hry budete hrát. V době psaní tohoto článku vývojáři Insomniac Games a Nixxes Software stále řeší některé přetrvávající technické problémy před spuštěním. Proto tuto PC recenzi aktualizuji o své poslední myšlenky na výkon krátce po spuštění, kdy bude vydána konečná verze.

Pro ty, kteří již znají Marvel's Spider-Man, hra samotná zůstává nezměněna – stále je to jedna z nejlepších superhrdinských her, které si dnes můžete zahrát. Takže pokud jste to ještě nikdy nehráli, buďte si jisti, že se máte na co těšit.

Většinu času ve hře trávíte přehoupáním se od budovy k budově nad rušnými ulicemi Manhattanu a je to snadno jedna z nejpříjemnějších částí Marvel's Spider-Man. Traversal může v jiných hrách s otevřeným světem často připadat jako fuška, a proto v tomto žánru převládá rychlé cestování, ale nikdy jsem se nepřistihl, že bych ho chtěl použít zde, protože je prostě lahodné plížit se vzduchem. Nejednou jsem se přistihl, že mířím k nejvyšší budově, kterou jsem našel, skočil jsem z její střechy a řítil se vysokou rychlostí k zemi, abych v poslední vteřině přerušil svůj pád střelením do sítě. – jen málo her zachytí vysoko- rychlost pohybu kdekoli stejně efektivně jako Spider-Man.

O to překvapivější je, že zbytek mechaniky Marvel's Spider-Man je téměř, ne-li stejně zábavný. Zatímco bojové a stealth sekce připomínají hry Batman: Arkham, rozhodně se nejedná o uhlíkové kopie, což je do značné míry způsobeno tím, že Spidey má kromě své jedinečné sady gadgetů také skutečné superschopnosti. Je tu strašná hloubka a vždy mám pocit, že je tu něco nového, co je třeba zvládnout, i když se postavíte hromadě grázlů, aniž byste utrpěli poškození a udrželi kombo přes 100.

Recenze Marvel's Spider-Man Remastered PC: Moron dostane svůj vlastní úder od Webslingera

Mezi hlavními příběhovými misemi a zdánlivě nekonečnou řadou vedlejších aktivit, které Marvel's Spider-Man nabízí, budete mít spoustu příležitostí rozvíjet a zdokonalovat své bojové dovednosti. Zatímco první lze dokončit asi za deset hodin, pokud jste jako já, strávíte trojnásobek shánění sběratelských předmětů, chytání drobných zločinů, prohlídek památek nebo plnění výzev na Manhattanu. To nezahrnuje tři kapitoly DLC The City That Never Sleeps, které je součástí balíčku Remastered, což vám vydělá dalších 20 hodin žertování a twipování.

Zatímco většinu těchto vedlejších misí je uspokojivé dokončit, mohou se po chvíli trochu opakovat kvůli jejich naprostému počtu – a rozhodně vám nepomůže, že uslyšíte mnoho opakovaných hlasových linek, pokud doufáte, že je dokončíte. - všechny. Aby bylo jasno, kvalita psaní znamená, že pouze narušují ponoření spíše než nudné, ale to vše se po chvíli sečte.

Každá postava v Marvel's Spider-Man se cítí dobře, pokud jde o dialogy nebo výkon. Zejména Otto Octavious dostává pravděpodobně svou dosud nejlepší adaptaci a není to maličkost s velitelským výkonem Alfreda Moliny ve Spider-Man 2. Je jasné, že Insomniac velmi respektuje a rozumí zdrojovému materiálu. čerpá inspiraci, výsledkem je strhující příběh který mě vzrušoval během jeho výbušných scén a tiše empatický během jeho zralejších momentů.

Recenze Marvel's Spider-Man Remastered PC: Otto Octavius ​​​​ (vlevo) zírá na Petera Parkera (vpravo) a zírá na něj

Stejná míra obdivu je také jasně přítomná ve vizuální prezentaci hry, bez ohledu na to, zda aktivujete nebo neaktivujete exkluzivní vylepšení pro PC. Když se ponoříte do nabídky nastavení, najdete docela robustní sadu grafických možností. Jsou zde vaši obvyklí podezřelí, včetně odemčené snímkové frekvence, kromě funkcí jako Nvidia DLSS, Nvidia DLAA, podpora ultraširokých herních monitorů a samozřejmě sledování paprsků.

Množství modularity je zde fantastické a mělo by být snadné najít nejlepší rovnováhu mezi kvalitou a výkonem pro váš systém, bez ohledu na to, jakou úroveň systémových požadavků Marvel's Spider-Man Remastered vaše zařízení splňuje. říkám měl jak se teprve uvidí, jak si hra povede s vydáním v tandemu s ovladači AMD a Nvidia připravenými pro hru.

To znamená, že mám určitou důvěru v komunikaci, kterou jsem měl s vývojáři ohledně problémů s výkonem a jejich schopnosti poskytovat rychlé opravy, navíc ke kvalitě jiných vydání PlayStation PC. Ve skutečnosti mi bylo řečeno, že při spuštění můžeme očekávat ještě více konfigurovatelných grafických nastavení, což je samozřejmě vítáno – ale to není to, co teď přede mnou. Mohu říci, že jsem se nesetkal s žádnými chybami nebo pády, ale zjistil jsem, že hra může být docela náročná na CPU (i s mým Intel Core i7 11700F), zvláště když je zapnutý běh z paprsků. To má za následek, že snímková frekvence se mezi vnitřním a venkovním prostředím výrazně liší, od nejvyšších 120 snímků za sekundu po nejnižší hodnoty kolem 48 snímků za sekundu. Očekávejte aktualizaci týkající se výkonu a několik dní po spuštění.

Než tuto recenzi uzavřu, rád bych krátce zdůraznil, jak se Marvel's Spider-Man překládá do klávesnice a myši. I když je to perfektně hratelné a máte možnost upravit si klávesové zkratky podle svých představ, doporučil bych místo toho zapojit nejlepší PC ovladač, který máte po ruce. DualSense se perfektně hodí s hmatovou zpětnou vazbou a odporovými spouštěči, ale také ovladač pro Xbox poslouží. Je také zkontrolován Steam Deck, zda je to váš jam!

Recenze Marvel's Spider-Man Remastered PC: Selfie Spideyho, který nám dává rohy pravou rukou, proti neonové záři Avengers Tower

Marvel's Spider-Man sice loď nevytlačí, ale to, co si předsevzal, splňuje s tak vysokou úrovní kvality, že je těžké neobdivovat její provedení. I po čtyřech letech potenciálních vyzyvatelů za ním je to stále jedna z nejlepších her na superhrdiny, která je nyní ještě lepší díky výkonu počítače.