Uživatelské recenze Zelda: Tears of the Kingdom se pohybují od nejvyšších po nejnižší

Nyní, když se hráčům dostal do rukou The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, začínají se valit uživatelské recenze, z nichž někteří jej nehodnotí tak vysoko jako kritici.

Máme před sebou ještě pořádný kus roku, ale v tuto chvíli je Zelda: Tears of the Kingdom nejlépe hodnocenou hrou všech dob na OpenCritic. To je impozantní výkon, zvláště když Breath of the Wild byl na tomto seznamu na druhém místě. Ačkoli nemá stejné hodnocení na Metacritic, je to zatím nejlépe hodnocená hra roku. Metacritic však také nabízí uživatelské recenze, což pomáhá získat větší obrázek o širším konsensu, a jak Eurogamer poznamenal, hra má svůj podíl negativních a smíšených recenzí – i když o něco více než 400 z více než 2000 pozitivních recenzí.

Hráči však stále mají své recenze na hru. Řada uživatelských recenzí na webu se konkrétně zmiňuje o tom, jak je hra stále příliš odlišná od klasických titulů Zelda, údajně neobsahuje dungeony (za zmínku stojí, že existují dungeony a jsou mnohem podobnější starým hrám Zelda, i když vám neposkytnou jedinečný trik).

Někteří nejsou spokojeni ani s tím, že je na stejné mapě – „Hra znovu využívá téměř vše z Breath of the Wild,“ napsal jeden uživatel. „Mapa se většinou nemění, stále postupujete tím, že sbíráte Korok semena, dokončujete svatyně a chodíte do věží, které odemykají úlomky mapy/fungují jako navigační body. Totálně přehráli přítomnost dungeonů, dungeony jsou v podstatě oslavovaná božská zvířata.“

Většina recenzí je od uživatelů pozitivní, přičemž jedna říká, že Tears of the Kingdom je „skvělá hra, která se vyznačuje rozsáhlým a strhujícím světem, průkopnickými herními mechanismy a nezapomenutelnými postavami. Je to nezbytná zkušenost pro každého, kdo je nadšený z franšízy Zelda, a je to výjimečný díl současného hraní.“

Tak velká hra jako Tears of the Kingdom vždy vedla k určitému rozdělení, takže je pochopitelné, že někteří odešli nešťastní. Ale i když se vám hra nelíbí, není hezké, že existuje spousta lidí, kteří ji mají rádi? Je dobré si pamatovat, že je v pořádku nemít na něco názory a být rád za ty, kteří se dobře baví (ale i když mě to baví, bylo by fajn, kdybych si mohla zahrát roli Zeldy nebo si pohladit psa ).

Ať se vám to líbí nebo ne, nelze popřít, že si hra vede výjimečně dobře – ve skutečnosti tak dobře, že láme britské rekordy nalevo i napravo.