Recenze Kirby and the Forgotten Land - Téměř úplné sousto

nejsem a Kirby fanoušek. Žádný problém s růžovým puffem – jen jsem do té doby nehrál jedinou Kirbyho hru Hvězdní spojenci sur le Changer, a většinou jsem si občas hrál se svým synem. Abych byl upřímný, nikdy jsem nepochopil, o jaké odvolání jde. Blob, který dokáže jíst věci a létat neuvěřitelně pomalu. Kirbyho jsem samozřejmě ještě pořádně nezažil. Teď jsem na plný plyn a mám v sobě absolutní sousto Kirbyho dobroty Kirby a zapomenutá země na přepínači. Kirby se konečně stal plně 3D plošinovkou a Nintendo přineslo chutnou lahůdku.

Jak je tomu ve hrách Kirby od doby, kdy jste se nenarodili (pokud je vám méně než 30), Kirby je růžový blob, který jí věci, aby „kopíroval“ své schopnosti. Sněz/vysávej nepřítele mečem a budeš Kirbyho mečem; zkonzumujte sněhuláka a stanete se ledovým Kirbym; sestřelte ohnivého nepřítele a stanete se... ano, vystřelte Kirbyho. Je to jednoduchá mechanika, ale funguje a poskytuje vám spoustu možností, jak otáčet nebo mírné hádanky k vyřešení tam, kde potřebujete použít správnou schopnost kopírování, abyste dosáhli skrytého předmětu nebo oblasti.

Nyní, fanoušci Kirby (Kirbianové?), můžete to vše dělat v plném 3D – ne 2,5D boční rolování s 3D pozadím nebo izometrické mřížkové oblasti k prozkoumání, ale plné 3D úrovně. Není to, jak jsem si poprvé myslel v traileru k odhalení, rozlehlé dobrodružství s obrovskými oblastmi jako Mario Odyssey, ale velké 3D plošinovky, které se více podobají fázím Super Mario 3D World. Každý z nich má několik věcí k nalezení mimo vyšlapané cesty, několik sběratelských předmětů a kontrolní seznam úkolů, které je třeba splnit – z nichž některé jsou zpočátku drženy v tajnosti.

Kirby umí létat (pomalu, jak bylo zmíněno), ale jádrem hry je zde boj a plošinovka. Stříkejte oheň na nepřítele, štípejte, abyste se vyhnuli lávě, zmrazujte hořící bloky, abyste je rozbili, skákejte na určité plošiny. Není na tom nic převratného, ​​ale váže se k tak milé postavě a světu, že vám to nebude vůbec vadit. Je tu spousta úhledných kláves, oblastí, na které se dá spadnout, a zcela nový herní mechanismus, který vždy vyvolá úsměv: režim kousnutí.

Jak jsme viděli za posledních 30 let, Kirby má velkou kopu, ale ve Forgotten Land to posouvá dále, než jsme kdy viděli. Zde je schopen zabalit velké předměty a získat speciální schopnosti. Dejte ty rty (má Kirby rty?) kolem auta a bum – řídíte auto, projíždíte překážky a skáčete přes díry. Hodujte na dopravním kuželu a můžete bouchnout špičatým koncem a prorazit křehkou půdu nebo zničit nepřátele. Sestupte pár kroků a staňte se... prostředkem k dosažení vyšší země.

Jsou tu další, jako prstenec, který pohání loď pomocí vzduchových náporů (tento je jemný, souhlasím), oblouk, který se stává kluzákem, a obrovská trubka, která prochází úrovní a eliminuje vše, co se mu dostane do cesty. Plus ta vodní dýmka, ve které toho tolik nesníte, jako vypijete. Naplňte Kirbyho vodou a stane se z něj nevrlý vodní balón, který je schopen rozstřikovat vodu, aby si uvolnil cestu a poslal nepřátele imunní vůči dalším útokům. Tyto chamtivé okamžiky začínají znameními, ale jak postupujete, mnoho jich můžete přehlédnout, pokud si nedáte pozor.

Sbírání Waddle Dees (Kirbyho přátel, kteří jsou uvězněni a umístěni na náhodná místa mimo dosah) v každé úrovni přidává celkový počet Waddle Dee, což pak odemyká nové oblasti města Waddle Dee Town. Tyto oblasti jsou domovem obchodů, rybářské minihry, režimu boje s bossem, prohlížeče filmů a stanice pro upgrade schopností kopírování – a další v pozdní hře. Vylepšení, jako je přeměna vašeho dřevěného kladiva na větší a výkonnější monstrum připomínající kamennou sekeru, stojí mince (snadno získatelné) a speciální hvězdy, které se získávají cestou Treasure Roads.

Tyto cesty pokladů jsou speciální fáze rozmístěné po herní mapě světa, z nichž každá testuje vaši schopnost použít určitou schopnost kopírování (nebo předmět velikosti kousnutí) k dosažení konce, ideálně v určitém časovém limitu. Všechny sdílejí stejné zjednodušené rozložení a lze je obvykle dokončit za méně než dvě minuty a jsou nezbytné, pokud chcete hrát hru s čímkoli jiným, než jsou standardní schopnosti kopírování bažiny.

Forgotten Land není nijak zvlášť záludná hra. Až na konci jsem neuspěl v jedné úrovni a musel jsem ji začít znovu – a pokud se v kterémkoli bodě trápíte, hra vám navrhne snížení obtížnosti, ale pokud nechcete, existují další možnosti. tento. Odemykatelný obchod prodává předměty, které zvyšují vaši rychlost, maximální zdraví nebo sílu útoku. Na bosse, se kterým jsem se ke konci potýkal, jsem si koupil dabléra zdraví a poté jsem prošel bojem se srovnaným kladivem.

Chci, aby bylo jasné, že se mi Kirby and the Forgotten Land opravdu líbil, ale jsou tu některé části, které jsem trochu pokazil – procházel jsem úrovněmi jen proto, abych je zvládl, než abych to všechno vzal. Nabízí se skutečný mix světových designů a rozhodně jsem upřednostnil vzhled některých dřívějších světů před pozdějšími světy, s tónem od čisté radosti k emo-grunge, a ne k lepšímu. Tyto etapy mají ještě hodně co dělat, ale cítím je stejně jako Luncheon Kingdom Maria Odyssey – v tom, že jsem si jistý, že se některým lidem budou líbit, ale já s nimi vůbec nevibruji.

Kirby and the Forgotten Land je občas trochu na bezpečné straně, aby to byl skutečný časovač, ale nejsem si jistý, že to byl někdy záměr. Je to hra, kterou si snadno zamiluje každý, a která se hodí k dalším exkluzivitám Nintenda Switch. Pokud je Kirby stát se autem vše, co v životě chcete, je to pro vás dobré a vítejte ve své nové oblíbené hře všech dob. Pro mě Kirby zůstává těsně pod úrovní A, což je stále skvělé místo. To je často místo, kde jsou některé z nejchutnějších občerstvení.