Kde je naše zkouška na nového bojovníka?

Jednoduše řečeno, chceme před spuštěním naší recenze Granblue Fantasy Versus vyzkoušet funkce online při spuštění.

Embargo bylo konečně zrušeno, což znamená, že mohu svobodně mluvit o nové bojové hře od Arc System Works a Cygames, Granblue Fantasy Versus. Určitě vás tedy zajímá, kde jsou oficiální DualShockers Granblue Fantasy Versus recenze je. Stručně řečeno, je tu trochu více her, které chci vyzkoušet, než vám poskytnu úplnou recenzi.

Konkrétně chci vidět jak Granblue Fantasy Versus"Online režim se odehrává v prvních dnech severoamerického vydání." I když online funkce nevytvoří ani nerozbijí hru, soutěžní povaha takové hry může rozhodně ovlivnit moje skóre. Jednoduše řečeno, chci jen zjistit, zda funguje online dobře.

To neznamená, že jsem nebyl na několika online zápasech. Vlastně jsem hrál a hrál jsem mizerně. Ale v tuto chvíli, Granblue Fantasy Versus zdá se, že funguje velmi dobře online. Načítání může trvat trochu déle, než dávám přednost, ale když se hra načte, připadá mi stejně plynulá jako místní hra. Něco, čeho jsem si během online zápasu všiml, je využití zpoždění. Nejsem si jistý, jak to funguje, ale podle mého jména by to znamenalo „zpoždění“ a číslo. Nejsem si jistý, jestli to znamená zpoždění mých vstupů, aby to bylo co nejblíže místní hře, nebo jestli došlo ke zpoždění soupeře, ale přesto to bylo hladké.

Nechci moc říkat Granblue Fantasy Versus. Nakonec bych byl rád, kdyby si někdo, kdo má zájem, mohl zkonzultovat moji recenzi, aniž by věděl příliš mnoho o mých konkrétních výčitkách nebo zbožňování. Ale řeknu, že mě tato hra opravdu baví.Je tak intuitivní, krásná a hlavně zábavná. Arc System Works je pravděpodobně nejlepší moderní vývojář bojových her a Granblue Fantasy Versus je důkazem této představy.

Podívejte se brzy na naši recenzi na Granblue Fantasy Versus, který bude k dispozici na PS4 3. března; PC verze se spustí přes Steam 13. března.