Novinky / Hry

God of War Ragnarok Průvodce umístěním všech Odinových havranů – Kde je všechny najít

bůh války ragnarok

Odin je hlavním antagonistou God of War Ragnarok a jeho Ravens budou na hráče během hry bedlivě dohlížet. Vystupují jako Odinovi přisluhovači a předávají všechny informace o vás Odinovi. Je proto vaší povinností je odstranit. Pro ty, kteří to nevědí, vrány září zeleným odstínem a mají jedinečný zvuk, když jste v jejich blízkosti. Jejich zabitím odemknete legendární truhly v základně Raven Tree v Niflheimu a jejich zabitím se odemkne tajná bitva s bossem s Raven Keeper.

Všechna umístění Odinových havranů v God for War Ragnarok

Raven of Odin v říši Svartalfheim

Mokřady Aurvange – Vrána 1

U vchodu do této oblasti a Quest of Tyr se musíte vydat po cestě, dokud se po vaší levici neobjeví malý kámen s Ravenem.

Nidavellir – Vrána 2

Vystupte z lodi a začněte utíkat, dokud nedorazíte do města. Odtud se vydejte k soše Odina a na levé straně budovy najdete tuto vránu

Strážná věž – Havran 3

Když uzavřete Draugrovu díru a také se zbavíte hateru, najdete tuto létající vránu.

Radsvinn's Rig – Crow 4

V prostoru po levé straně najdete jeřáb. Na háku tohoto jeřábu najdete tuto vránu

Rig of Althjof – Crow 5

Když zde zakotvíte, najdete vránu po vaší levici po vyšplhání na řetěz

Ostrov Lyngbakr – Vrána 6

Když se zbavíte druhého vázání, napadnou vás nějací padouši. Zbavte se také jejich hnízda a objevíte bomby. Nalevo najdete dveře, kterými budete muset vzít bombu. Na zadní pravé straně jsou velká ložiska zlata, ze kterých na ně můžete házet bomby, abyste je zničili a odhalili místo háku. Po vyškrábání se vydejte tunelem a Raven je po vaší levici

The Forge – Raven 7

Když dorazíte do kovárny, najdete tuto vránu letící vepředu

The Forge – Raven 8

V této oblasti, když jste s Brokem, míříte k výtahu, objeví se malý tunel. Když se dostanete na jeho druhou stranu, najdete římsu, která má tuto vránu

Jarnsmida Pitmines – Crow 9

Když svou druhou dráhou dosáhnete mé a budete bojovat s nepřáteli, spusťte se odtud pomocí řetězů, které vás dovedou do vody. Na obloze najdete tuto vránu

Applecore – Raven 10

Když v této oblasti uděláte hádanku související s vodními koly, po jejím dokončení najdete poblíž dveře. Nechoďte dovnitř, místo toho jděte doleva a najdete tuto vránu

Alberich Hollow – Havran 11

Nejprve musíte udělat Dračí pláž, abyste se sem dostali. Na své cestě najdete zlaté trosky, které vám blokují cestu, pak se uvolněte a jděte doleva, abyste našli vránu.

Ostrov Alberich – Crow 12

Vezměte si v této oblasti vyšší terén a pokračujte rovně. Pak na levé straně najdete nějaké trosky. Vyčistěte je a ve vzduchu uvidíte vránu.

Ostrov Alberich – Crow 13

Když zamíříte k dolnímu dřevěnému mostu pomocí háku, najdete další bod, který vás zavede přes ostrov. Odtud musíte vzít římsu a najdete skálu s dírou. Vrána je uvnitř.

Raven of Odin v říši Alfheim

The Strond – Crow 1

Když Tyr uvidí Chrám světla, musíte jít stejnou cestou. Na levé straně najdete strom, který má tohoto Havrana

Chrám světla – Raven 2

Zahněte doprava a jděte po schodech nahoru. Tam na levé straně najdete rozevírací seznam. Poté, co se vydáte touto cestou, musíte jít znovu pomalu doprava, dokud za kovovými dveřmi nenajdete tuto vránu.

Chrám světla – Raven 3

Po Nornirské truhle zde budete čelit elfům (světlo). Projděte kolem nich a až vyjdete ven, jděte po schodech napravo nahoru. Na balkóně po vaší levici najdete tohoto Ravena

Kaňony – Vrána 4

Když najdete Sidri v kaňonu, musíte se podívat vpravo, kde najdete také skály. Nad nimi letí vrána

The Barrens – Crow 5

Při prvním kroku zde musíte jít doleva a vydat se po cestě na severní stranu. Havran je po vaší levici a sedí na stromě

The Barrens – Crow 6

V této oblasti se musíte vydat na severovýchod, dokud nenarazíte na nějakou kostru. Vrána je v jeho pravém oku.

Zakázané písky – Havran 7

U vchodu se pohybujte směrem na severozápad, dokud v dálce neuvidíte obří sochu. Pak tam také uvidíte propast a vedle ní letí Raven

Zakázané písky – Havran 8

U vchodu se vydejte správnou cestou, dokud nenajdete formaci velkých skal. Jděte kolem a na skále najdete tuto vránu.

Zakázané písky – Havran 9

V této oblasti se vydejte po západní cestě, dokud nenarazíte na oblast s hákem. Využijte toho, že půjdete za sochu, kde najdete i Havrana

Zakázané písky – Havran 10

Jděte do elfí knihovny, která je východně od tohoto místa. Když jste poblíž, musíte si dávat pozor na suť. Odstraňte ty trosky a najdete skrytou oblast. Vstupte do této oblasti a po levé straně najdete jednoduše létající vránu.

Odinův havran v království Vanaheim

Jižní pouště – Raven 1

Když poprvé dorazíte do The Reckoning, jděte vpřed, dokud nenarazíte na oblast, kde se cesty rozdělují. Musíte jít doleva, kde kořeny stromů tvoří oblouk, a na jezeře najdete vránu

Freyr's Camp – Raven 2

Když opustíte Mimir s Freyr poté, co si s ní povídali, zamíříte k dřevěným dveřím. Pokračujte po cestě a odtud musíte jít tam, kde najdete vodu. Na druhé straně je vrána

Delta řeky – Vrána 3

Když se dostanete k deltě řeky, můžete jasně vidět vránu po vaší pravici. Abyste se k němu dostali, musíte se držet vpravo a jít do Pilgrim's Landing. Jděte s požehnáním The Cure of Dead, kde interagujete s mostem a na mezeře po vaší levici můžete komunikovat s vránou

Delta řeky – Vrána 4

Jděte s požehnáním Conscience for Dead, kde se vydejte tunelovou cestou a vyjděte ven, abyste našli řetěz. Odtud můžete spadnout dolů pomocí řetězu a napravo od vás najdete tohoto Ravena.

Zahalený průchod – Raven 5

Na konci řeky se projděte bez lodi a dávejte si pozor na záda nahoře. Raven je těsně nad.

The Goddess Falls - Raven 6

Když se dostanete do oblasti Goddess Falls, můžete vidět vránu ve vzduchu. Pro interakci musíte vylézt nahoru a použít špičku háku, který vás vynese nad vodopád. Znovu prolezte stěnou a můžete komunikovat s touto vránou

East Barri Woods - Crow 7

Vydejte se v této oblasti po hlavní cestě, dokud nenarazíte na zničitelný kámen. Použijte své kopí a pak pokračujte od průlomu. Podívejte se nahoru a za sebe, dokud se v úhlu kamery neobjeví strom. Tam najdete vránu

Opuštěná vesnice – Havran 8

V oblasti pokračujte, dokud nenarazíte na zip line, která vás zavede na nové místo. Vydejte se touto cestou a najdete Einherjar. Projděte od nich, abyste dosáhli krabice a začnete nové místo. Odtud jděte doprava a na protějším stromě najdete Havrana

The Plains – Raven 9

Na západní straně plání, když vstoupíte mystickou bránou, musíte jít doprava a pokračovat odtud. Nevzdávejte se, místo toho za vaší postavou najdete Raven na skále nad zdí.

The Plains – Raven 10

Na západní straně plání, když vstoupíte mystickou bránou, musíte nyní spustit levou stranu. Pokračujte, dokud nenajdete Frozen Lightning Bolt. Vránu najdete na levé straně skály.

The Plains – Raven 11

Stejné jako předtím, ale teď musíte jít dolů, pak doleva a směrem k Brokově dílně. Obejděte ho a na okraji útesu směrem k vaší opačné straně najdete vránu.

The Plains – Raven 12

Když se zbavíte Crimson DRead v pláních, které prospívají Vanaheimu, musíte jít na severozápadní okraj. Zde najdete vránu na nízké skále.

The Plains – Raven 13

Na západní straně plání, pocházející ze strany Mystic Gateway, se musíte obrátit do severní oblasti. Musíte odtud sestoupit a pak překročit propast. Bude tam také záchytný bod, ale neberte ho, protože Raven je tam dole.

Džungle – Vrána 14

Ve vchodu ze strany Mystic Gateway musíte jít rovně, dokud nenajdete závrt s vránou. Nemůžete komunikovat, dokud neprovedete Return of River Favor. Vraťte se do stejné oblasti, jděte vlevo u plachty a projděte tunelem. Jděte z průlomu, zbavte se zlobrů a po vaší levici najdete Havrana

Raven of Odin v říši Midgard

Jezero Devíti – Raven 1

Když se vydáte na severovýchodní stranu chrámu Tyr, brzy najdete cestu, která vede do kopce. Napravo uvidíte zeď s tímto Havranem.

Jezero Devíti – Raven 2

Na jižní straně chrámu uvidíte, že na vrcholu chrámu je oblouk. Projděte průchodem, který prochází pod obloukem, a najdete Havrana

The Abandoned Outpost – Raven 3

U vchodu do Lac des Neuf pokračujte po malé cestě vpravo. Je tam římsa, na kterou můžete skočit a v levém rohu najdete vránu na lodi

The Abandoned Outpost – Raven 4

V oblasti se můžete chytit jeřábu, který vás dopraví do ruin. V horní části paprsku najdete Havrana po vaší levici.

Veslaři – Raven 5

Na začátku této oblasti najdete zeď, po které můžete vylézt a která vás zavede do arény. Tam potkáte Stalkera. Zbavte se tohoto stalkera a musíte jít doprava, dokud se neobjeví řetěz. Nad útesem najdete Havrana

Studna Urd – Vrána 6

Ve světě osudu musíte postupovat kupředu, dokud se nedostanete na severozápadní stranu řízenou vlky. Nornir Chest je také na stejném místě a budete muset vylézt zpět nahoru pomocí drapáku a poté překročit ledovou stěnu jejím rozříznutím. Vraťte se nahoru přes skály, dokud nenajdete rozštěp. Jděte doleva a na hřebenu najdete vránu.

Odinův havran v království Helheim

Helgrind – Raven 1

Při vstupu do tohoto prostoru před sebou ve vzduchu najdete tuto vránu. Je trochu nízko, tak ho nad Kratosem nehledejte.

Helgrind – Raven 2

V oblasti, kde jste skončili s vlky, dosáhnete svého posledního vybavení a hádanek se dveřmi. Po nich můžete pokračovat a vrána je vlastně přímo nad vámi.

Raven of Odin v říši Muspelheim

Hořící útesy – Raven 1

V Burning Cliffs po vstupu skrz Mystickou bránu prostě nepokračujte. Hledejte místo dole a odtud jděte doprava. Je tam místnost, která má legendární truhlu, ze které musíte jít doprava a v díře ve skále najdete tuto vránu

Surtrova kovárna – Vrána 2

Při interakci se Surtrem se zde objeví cutscéna. Po převzetí kontroly uvidíte vpředu Havrana.