Recenze Forza Horizon 5: Hot Wheels – sezónní smyčka

FOrza Horizon 5 je hvězdná hra. Je to působivý úspěch ve více ohledech a dost možná jedna z největších závodních her, jaké kdy byly vytvořeny. Vzhledem k tomu, že jakékoli rozšíření hry by mělo skvělý základ, na kterém by se dalo stavět, i zážitek, který byl jednoduše víceméně stejný, by pro fanoušky základní hry více než stačil. Forza Horizon 5: Hot Wheels dělá to trochu, a pokud se vám líbila nabídka základní hry, v jejím prvním rozšíření je také spousta podobných věcí, které je třeba řešit. Ale spíše než se jen držet tohoto scénáře a hrát na jistotu Horká kola Rozšíření také zkouší spoustu nových a vzrušujících věcí a téměř všechny tyto nápady provádí s velkým sebevědomím.

Horká kola představuje zcela novou mapu. Celá tato mapa se skládá ze tří odlišných biomů a vznáší se vysoko nad otevřeným světem Mexika Forza Horizon 5, a je příhodně charakterizován hustou změtí červených a modrých drah Hot Wheels, které jím procházejí a drží tři plovoucí biomy pohromadě. Je to skvělá mapa, vezmeme-li v úvahu všechny věci, zvláště ve srovnání s řekněme Forza Horizon 3 Hot Wheels DLC. Více než velikost však tuto kartu odlišuje to, jak vypadá.

"Forza Horizon 5 je samozřejmě krásná hra, takže není překvapením, že její první rozšíření je i nadále pastvou pro oči, ale kromě vizuální věrnosti Horká kola Nová mapa rozšíření se také objeví díky svým živým pohledům a zvukům.“

Forza Horizon 5 je samozřejmě krásná hra, takže není překvapením, že její první rozšíření je i nadále pastvou pro oči, ale kromě vizuální věrnosti Horká kola Nová mapa rozšíření se také objeví díky svým živým pohledům a zvukům, nádherným tratím a památkám, které vždy, když se na ně podíváte, vždy vyvolají pocit dětského úžasu. Všechny tři biomy nabízejí velkou rozmanitost prostředí s hustými lesy, zasněženou krajinou a skalnatými pouštěmi, ale jsou to samotné příliš velké, světlé, plastové koleje, které téměř neustále přitahují pozornost. Vidět síť pestrobarevných tratí, které se během jízdy opakují, klikatí a klikatí na pozadí, je vždy úžasný pohled.

Rozšíření také využívá tyto tratě k velkému efektu z pohledu hry. Název hry je rychlost – možná to není ta nejpozoruhodnější věc, kterou lze o závodní hře říci, ale více než obvykle, Horká kola využívá každé příležitosti, aby zdůraznil svůj čistý smysl pro rychlost. Hodně z toho závisí na samotných tratích, s věcmi, jako jsou vodní kanály, vzduchové posily, vystřelovače, zvýšení rychlosti a další, které jsou rozmístěny po mapě, aby vás udržely v cestě. při závratných rychlostech, zatímco věci jako masivní smyčky, vývrtky a další vám také může přirozeně pomoci vybudovat hybnost a rychlost. Gravitace je ve skutečnosti v tomto rozšíření po většinu času dost velkým hlediskem, což by nemělo být žádným překvapením, pokud jste si jako malí někdy hráli s tratěmi Hot Wheels, které vzdorují gravitaci.

Jsem trochu zklamaný, že události a aktivity nabízené v nové mapě nevyužívají výhod nového prostředí a jeho jedinečných vlastností více než oni. Od rychlostních pastí a driftových zón a nebezpečných značek až po sprinty a okruhy a nové mise Horizon Story, drtivá většina aktivit, které najdete v novém otevřeném světě, je z velké části vystřižena ze stejné látky, jakou měla základní hra. nabídka. Místo toho bych byl raději, kdyby se více soustředilo na nové aktivity postavené na nápadech specifických pro toto DLC, jako jsou například další driftovací výzvy na ledových tratích nebo výzvy zaměřené na udržování vysokých rychlostí, aniž by došlo k pádu nebo přílišnému zpomalení.

Forza Horizon 5 - Hot Wheels_03

„Vodní kanály, vzduchové posilovače, odpalovací zařízení, zvýšení rychlosti atd. jsou rozesety po mapě, aby vás neustále poháněly závratnou rychlostí, zatímco prvky jako masivní smyčky, vývrtky a další. může vám také přirozeně pomoci vybudovat hybnost a rychlost.“

Jednou z nových aktivit, která si však zaslouží pokřik, jsou obrovské piñata roztroušené po mapě, které musíte vyhledat a objevit. Už jen to, že se zorientujete v klikatých cestách na mapě, abyste našli přesné místo, kde můžete udělat perfektní skok a dostat se na piñata, může být samo o sobě neuvěřitelně uspokojující. Je to v podstatě něco jako rozbíjení bonusových desek (a v rozšíření je toho také víc), ale má to pěkný šmrnc.

Strukturálně, Forza Horizon 5: Hot Wheels také čerpá ze základních zkušeností. Existuje pět různých úrovní, do kterých je celá sada rozdělena. Počínaje nováčkem máte za úkol šplhat po těchto úrovních a odemykat je, poté je ovládnout jednu po druhé, odemykat rychlejší auta a další nové události na cestě k dosažení úrovně Legend . Každá hodnost má několik velkých a malých misí, které můžete sledovat a plnit, přičemž každá z nich vás odměňuje různými body, které se započítávají do dokončení dané hodnosti.

Mise jsou skvělým novým doplňkem a vynahrazují (do určité míry) to, jak se aktivity DLC často mohou zdát příliš podobné základní hře. Mise vás může požádat, abyste se dostali z jednoho bodu na mapě do druhého za určitou dobu, což může znít dost jednoduše, ale místo toho, aby vám tyto body na mapě označovala, hra očekává, dokud nezjistíte, kde jsou tyto body. jste vy sami, což tomuto poslání přidává další vrstvu. Podobně, další mise vás může požádat o dokončení dvou vzdálených rychlostních pastí v krátkém čase, takže bude na vás, abyste zjistili, jaká by byla nejlepší a nejrychlejší možná cesta, která to umožní.

Forza Horizon 5 - Hot Wheels_06

"Tady je snadno 10 až 15 hodin čisté, neomluvitelné závodní zábavy."

I tak mohou být mise tak trochu dvousečným mečem, protože mohou také postupovat Horká kola expanze se zdá trochu omezující. Dokončení těchto misí je jediný způsob, jak získat body, které potřebujete k postupu v hodnostech, ale pokud Forza Horizon 5 nikdy nenutil hráče dělat jednu konkrétní věc, aby postoupili, Horká kola často vás nasměruje k užšímu okruhu možností a nutí vás přijmout misi, kterou byste možná nechtěli zkoušet, jednoduše proto, že není mnoho alternativ. Díky konstrukci jádra a mechanické odolnosti Forza Horizon 5 a Horká kola rozšíření, to, co nakonec děláte v těchto misích, je každopádně stále zábavné, ale stále vám to připadá výrazně méně freestyle než v základní hře.

I přes drobné problémy, Forza Horizon 5: Hot Wheels je další úžasný závodní obsah od Playground Games. Zde je snadno mezi 10 a 15 hodinami čisté, neomluvitelné závodní zábavy. Hrdě se může pochlubit všemi mnoha silnými stránkami hry, na kterých je samozřejmě postavena, ale také představuje směšnou rychlost, skvělou novou mapu, neuvěřitelně zábavné nové tratě a vozidla a další, aby přinesla to, co se zdá být hodnotným doplňkem. Forza Horizon 5 žít.

Tato hra byla testována na konzole Xbox Series X.