Teenage Mutant Ninja Turtles Shredders Revenge poctivá recenze hry

Celkově – 85 %

85%

Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge je skvělá zpětná vazba ke starým hitům ​​Turtles. Hra je snadný nákup – pokud zvládnete chaos na obrazovce.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Po natočení Streets of Rage 4 se Dotemu ujme nelehkého úkolu vytvořit Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge. Vstřelili další homerun s Želvami, nebo byste měli hrát něco jiného?

Shredders Revenge začíná tím, že gang sleduje zprávy a jí pizzu. The Foot Clan dělá něco pro Sochu svobody a Bebop převzal zpravodajské studio. Shredder je zpět a je na vás všech, abyste ho zastavili. Cestujete po New Yorku a bojujete s různými elitami klanu želv a nohou, dokud nezjistíte, co mají se sochou za lubem. Hra je krátká – překonáte ji za dvě až tři hodiny – ale je to zábava.

Shredder's Revenge je poražený skrz naskrz. Je tam tlačítko pro útok a používá se skoro na všechno. Můžete jej držet, kombinovat se skoky a střemhlavými skoky nebo spamovat pro více útoků. Děláte to, abyste dobili svůj speciální útok, který může snadno vyčistit obrazovku. Můžete také taunt, který nabije speciální metr, ale nechá vás otevřené útokům. Pokud hrajete online, očekávejte spoustu posměšků a spoustu speciálních útoků.

V této hře můžete hrát se šesti lidmi, což znamená, že se věci na obrazovce zblázní. Můžete být želvy, stejně jako Splinter a April. Navzdory tomu, jak chaotické to může být s tolika hráči, je 10krát zábavnější hrát s ostatními. S dostatkem hráčů se z vás všech stanou víry zkázy a vojáci klanu Foot padají jako mouchy. Šéfové jsou trochu složitější, ale můžete se oživit, pokud spadnete. Jen se ujistěte, že všichni nezemřete, protože to znamená, že musíte resetovat úroveň.

Všechny postavy mají tři statistiky: rychlost, sílu a dostřel. Mikey je rychlý chlapík bez dosahu a umí rychle sestavit komba. Na druhou stranu Donatello snadno zadrží nepřátele svou holí, ale je pomalý. Leo je všestranný a nikde nevyniká. Jak již bylo řečeno, každá postava odvede svou práci a další. Vždy můžete najít někoho jiného, ​​koho si oblíbíte, i když nemáte rádi konkrétní postavu.

Přestože je hra založena na úrovních, existuje mapa, na kterou můžete přejít mezi úrovněmi. Zde můžete opakovat další mise, zkontrolovat své dojo (které zobrazuje všechny výzvy) a házet sběratelské předměty na NPC, která postupně zachraňujete. Získáte za to více bodů, což zlepšuje vaši postavu. Úrovně jsou skvělým doplňkem pro předvedení vašeho pokroku. Získáte více životů, extra speciální útoky a více speciálních barů. Ne revoluční, ale přesto vítané.

Teenage Mutant Ninja Turtles Shredders Revenge Honest Game Review

Samotné úrovně trvají v průměru jen šest až deset minut. Toto číslo je perfektní, protože nikdy nemáte pocit, že překračujete dobu svého přivítání. Jak postupujete, šéfové jsou také obtížnější. Bebop narazí do zdi, takže se z něj brzy stane snadný cíl. Později z obrazovky seskočí vůdce robotů a pošle na vás Foot Ninjas. Místo toho, abyste porazili kluky Foot Clan, musíte je popadnout a hodit na obrazovku. Tím se boss vrátí dolů, takže ho můžete zasáhnout. Opět nic převratného, ​​ale dost k zamyšlení.

Myslím, že největší problém jsem měl v tom, že jsem občas ztratil želvu, když jsme měli šest hráčů. To by pro mě mohl být problém, ale šátky nestačily, aby Mikey vynikl. Na konci hry jsem si uvědomil, že můžete zvýšit své hráčské číslo než svou postavu, takže to bylo mnohem ovladatelnější.

Měl jsem na internetu nějaké chyby. Někdy se například nepřítel chytil do háku a nedalo se nic dělat. Někteří z nás by také byli na začátku úrovně neviditelní a nemohli se hýbat. Nezaznamenal jsem však žádné pády nebo pády rámu; tyto chyby byly vzácné.

Tato recenze Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge byla vytvořena na PlayStation 5 s použitím verze hry pro PlayStation 4. Vydavatel poskytl digitální dcode.