DNF Duel Review: Absurdní bojovník, který nevystřelí

Ve světě bojových her je teď chaotická doba. Tyto hry, obvykle ve své nejlepší podobě, když se hrály spolu s další zkouškou na týdenním turnaji v baru s levnými půllitry nebo v přeplněné, dusné hotelové konferenční místnosti plné PS4 a několika CRTV zoufale bzučících smrtí, byly z těchto prostředí vytrženy. . Žánr bojových her byl pandemií tvrdě zasažen, a to teprve nyní Souboj DNF Releases je scéna, která se vrací k něčemu bližšímu status quo.

Arc System Works, adaptace nesmírně populární MMO akční RPG Dungeon Fighter Online, je zpět a přináší populární IP do skvělé 2D scény. Rozdíl je tentokrát v tom, že funguje ve spojení s Eightingem – vývojářem za Marvel vs. Capcom 3 – což potěší uši těch, kteří milují intenzivní, bláznivé bojovníky.

DNF Duel zahajuje ideální období vydání, mezi těžkými hity roku 2021 a nadcházejícími giganty očekávanými příští rok, jako jsou Street Fighter 6 a Project L. Přichází v době, kdy hlavní hráči touží po hrách a rozvíjení svých dovedností s přáteli a zbytek světa.

Podívejte se na DNF Duel Launch Trailer zde

DNF Duel – jako každá jiná hra ve svém žánru – zahrnuje údery pěstí, kopání, bodání a střílení do druhého hráče, dokud vy nebo váš soupeřův život nedosáhne nuly. Nicméně, DNF Duel má několik zajímavých vtipů, které jej oddělují od balíčku. Zjednodušené položky jsou prvními, se kterými se pravděpodobně setkáte, a staly se něčím jako určujícím rysem moderních vydání. Stručně řečeno, speciální pohyby, které dříve vyžadovaly určitou úroveň obratnosti, aby byly prováděny konzistentně a okamžitě, lze nyní provádět jednoduchým jednosměrným vstupem a stisknutím tlačítka. Tak dlouhý čtvrtkruhový úder pro ohnivé koule – nyní je to jen vpřed plus speciální tlačítko. Stále se můžete rozhodnout pro tyto předkrmy Legacy – a nabízí drobné výhody, jejichž důležitost může v průběhu zápasu narůstat. Vytváří to tu příjemnou situaci, kdy začátečníci mohou dělat věci jednoduše, zatímco ti, kteří myslí na efektivitu, se mohou rozhodnout udělat něco navíc.

Pokud jde o útoky, které máte k dispozici, máte lehké, těžké, speciální a MP dovednosti. Poslední jmenovaný je hlavním spotřebitelem MP baru vaší postavy – neustále se dobíjejícího zdroje, který budete chtít mít při hraní na očích. Můžete jej také použít k prodloužení komb, což z něj dělá ústřední součást středně pokročilé a vyšší hry. Jeho úplné vyčerpání vás přivede do stavu vyčerpání – krátkodobou nemožnost používat MP – což výrazně omezuje vaše možnosti a vypadáte tak trochu jako hrnek.

DNF Duel obsahuje mechaniku, která zpočátku osloví ty, kteří se chtějí vyhnout hrozící překážce vstupu, kterou mají bojové hry pověst, ale mají hloubku, která udržuje hry při životě i po letech. Snadno uchopitelné pohyby a chladící prostředky lákají začátečníky a nechají je bavit se, než je pomalu a nenápadně povzbudí, aby se začali vrtat do složitějších stránek hry. Je to praxe, kterou jsme viděli, jak se Arc System Works zdokonalilo. vydání jako Granblue Fantasy Versus v minulosti a podařilo se to zde dokonale implementovat. To staví hráče na pomalý žebřík zlepšování, pravděpodobně aniž by si to mnozí uvědomovali.

Pokud vám tohle všechno jako dlouholetému fanouškovi žánru připadá trochu nudné, nebojte se. Pokud jde o akci typu head-to-head, DNF Duel je pravděpodobně nejhloupější bojová hra, která byla vydána za poslední dobu. V tom je asi jeho největší síla. Každá z šestnácti startovacích postav hry (mimochodem na první den docela úctyhodný počet) je napěchovaná naprostými nesmysly. Je to, jako by tým stojící za DNF Duel viděl každého bojovníka jako příležitost posunout každý archetyp postavy na jeho hranice. To mohlo snadno vyústit v herecký nepořádek s obrovskými propastmi v kvalitě mezi herci. Nicméně po hraní s každým se jim podařilo najít správnou rovnováhu mezi nespoutanou hratelností a základem férovosti.

Vezměte si Grapplera – jehož herní styl je takový, jak naznačuje jeho jmenovec. Útoky na velmi blízkou vzdálenost, obvykle na blízko, ale s několika speciálními pohyby na delší vzdálenost, které je nechávají otevřené pro protiútoky, pokud jsou náhodně vrženy. Máte také zničující chvaty, které mohou mít za následek vysoké poškození. Klasické grapplery – cokoliv, co by váš typický hráč Zangiefu mohl mít za sebou.

Obrněný náboj je pro Grapplera neocenitelný.

Ale pak máte air grab, schopnost nabíjet speciální pohyby pro extra poškození a efekty a air grab, který odtrhne protivníky ze země, pokud máte správné načasování, a tento jinak tradiční člen obsazení se stane procházkou, vysněnou řečí. pro každého, kdo se považuje za fanouška tohoto druhu postavy. Úžasné je, že ve srovnání se zbytkem hereckého obsazení je jednou z krotitelských voleb.

Swift Master má jako vzdušný útočník špinavé, žluklé útočné pruhy, které vás přinutí hádat, odkud přijde další zásah. Crusader je velký, mohutný zabiják, který dokáže zmítat zdi a neúnavně vás srážet dolů obrovskými houpačkami a vertikálními paprsky světla. Čarodějka je loutková postava – doslova – pohybem a mačkáním tlačítek ovládáte zároveň svého bojovníka i malého medvěda. To znamená, že při správném umístění můžete udeřit ve dvou směrech najednou. Arc mu také dal silný speciální úchop, který dočasně brání nepřátelům v blokování, pokud jsou zasaženi. Co si sakra tým myslel? Výsledkem je hra, která vám bude pravidelně vykouzlit úsměv na tváři a neustále vás ohromovat tím, co každá postava dokáže z ničeho nic vytáhnout, když je ve správných rukou.

To znamená, že DNF Duel je neuvěřitelně zábavné hrát nenuceně, když oba hráči klikají na tlačítka a nepřemýšlejí příliš usilovně, intenzivně se zapojuje, pokud jste ochotni se posadit a dešifrovat vědu, která stojí za nezkrotnou dravostí hry, a veselý divácký titul. Na Twitteru a komunitních centrech budete několik měsíců vídat videa komba DNF Duel, z nichž některá budou vypadat přímo bizarně. Sakra, někteří kluci v New Yorku dostali hru o týden dříve a už posílají elektrizující komba a podlé zápletky. Nepochybuji o tom, že lidé se touto hrou budou bavit ještě nějakou dobu – a že bude mít oživující turnajový život.

Pokud jde o herní režimy nabízené s DNF Duel, je to méně výjimečné. Hra přichází s výběrem čtyř režimů pro jednoho hráče, online hodnocených a neohodnocených zápasů, vaší typickou sérií výukových programů a možností tréninku a galerií představující řadu uměleckých děl z této hry a z Dungeon Fighter. Je to to, co byste v dnešní době očekávali od vydání moderní bojové hry – kde složka pro více hráčů funguje jako hlavní tahák o 10, 20 nebo 1000 hodin později. To však neznamená, že offline v DNF Duelu stojí za to úplně ignorovat.

Příběhový režim je zřejmou první zastávkou pro každého, kdo má příběh Dungeon Fighter a miluje budování světa, postavy a příběh, který byl napsán a vyvíjen v průběhu let. V něm si můžete vybrat jednoho z herců a sledovat jeho cestu několika světy a rvačky v krátkém zážitku jeden na jednoho, který trvá asi 45 minut na postavu. S patnácti dostupnými příběhy postav je to kolem jedenácti hodin celkového obsahu k prokousání – ve kterém získáte zdravou kombinaci soubojů jeden na jednoho, dialogu mezi postavami a textů a příležitostných skvělých umělecké dílo.

Není to úplně nejpodstatnější nabídka, jakou jsme viděli v příběhových režimech pro jednoho hráče, jasně zamýšlená sloužit jako úvod do světa Dungeon Fighter a zároveň se občas objeví náznak nebo přikývnutí. Podívejte se na místa nebo lidi, kteří mají IP fanoušci budou znát, ale to je z velké části vše. Jako člověk, který není úplně obeznámen se světem, pomohly glosářské výzvy v tomto režimu propojit některé tečky v tématech, která nebyla příliš podrobná, ale upřímně řečeno, stále nastanou chvíle, kdy bude hra odkazovat na něco jako "The Order" jako by to byla velká věc, a ty tak nějak jen pokrčíš rameny a budeš se poflakovat v klábosení. Je zřejmé, že to neměl být nový nejlepší způsob, jak si dopřát vyprávění Dungeon Fighter, takže pokud hledáte něco hlubokého pro toto prostředí, nejlepší by bylo skočit zpět do MMO. Jak již bylo řečeno, musíte ji dokončit alespoň jednou, abyste odemkli plné obsazení, takže budete nuceni to zažít sami.

Glosář ve hře v příběhovém režimu DNF Duel

Glosář je občas užitečný pro ty, kteří neznají historii Dungeon Fighter.

Máte také arkádový režim, takže starší hráči mohou předstírat, že jsou stále 90. léta, i když jde o arkádové režimy stranou vtipů, jedná se o poměrně kompetentní režim s osmi fázemi na běh a možnostmi vybrat si svůj další boj, který hráčům dává možnost výběru. hrát si s. Pokud vám to nevadí, je tu také režim přežití! Zde si můžete vybrat ze tří kurzů s 15, 30 a 100 souboji, které jsou s postupem stále obtížnější. Nebudu se tu bít, nepodařilo se mi dokončit 100 etap; Dostal jsem se asi na 30, než jsem uvízl v procesu. Naštěstí díky nějakému druhu funkce automatického ukládání mezi zápasy se můj postup neztratil, což bude dobrá zpráva pro ty, kteří chtějí tuto konkrétní výzvu překonat.

Pokud jde o online multiplayer, obnovovací síťový kód je přítomen a je zde zatraceně dobrý. Zápasy od Velké Británie po New York jsou skvělé a necítím žádné přeskakování nebo desynchronizaci hry. Pro mnohé je to nejdůležitější aspekt hry a bylo úlevné vidět, jak je zde dobře implementován. To zajišťuje, že hráči, kteří mají rádi DNF Duel, budou moci odehrát kvalitní vzájemné zápasy bez ohledu na vzdálenost, což je pro dlouhodobou hodnotu titulu klíčové. Zapojte ethernetový kabel a je to bezproblémové.

Pokud jde o další nabídky v DNF Duel, máte galerii, což je v podstatě sbírka původních uměleckých děl Dungeon Fighter a DNF Duel. Tohle je samozřejmě pro super fanoušky. Jedna věc, kterou si nejsem jistý, je požadavek na zlato k odemknutí vstupů do této pokladnice oficiálních uměleckých děl. Proč je zavírat? Tato herní měna se nepoužívá pro nic jiného ve hře než pro online avatary. Dav, který bude chtít vidět všechno umění, je pravděpodobně ten, kdo už plánuje do hry investovat spoustu času, takže pro všechny ostatní jsou to karnevalové prize money. Po odehrání několika her je dobré jednou za čas vyměnit za malou cenu, ale jakmile projdete dveřmi, je to zbytečné.

Umění galerie Duel DNF

Některá umělecká díla, zejména starší, jsou na pohled docela zajímavá.

DNF je ohromující koktejl dobře implementovaných možností přístupnosti, díky nimž je příjemný pro smysly od prvního doušku. Pijte dál a budete čelit ohromující směsi intenzivních chutí, která každého překvapí, někoho zasáhne a jiné šokuje. Napijte se ještě hlouběji a uvidíte celou hloubku sklenice – s jemnými tóny můžete strávit hodiny porozuměním.

V odvětví, které se pomalu a často nemotorně posouvá směrem k mlhavé budoucnosti promytých esportů, kde se zdá, že všechny hry musí být dokonale vyváženy s ohledem na konkurenční hraní s velkými penězi, jsem rád, že někteří vývojáři jako Eighting a Arc System Works zůstává ochoten vytvářet hry, které jsou stále trochu hloupé, stále trochu hloupé. DNF Duel je nestydatý – a hodně zábavný. Pro fanoušky Dungeon Fighter je to samozřejmě skvělá koupě, pro fanoušky žánru je to stejné.