Deathverse: Let it Die recenze - hra, kterou miluji, zaměřená na specializaci

Deathverse: Let it Die recenze - hra, kterou miluji, směřující do výklenku

Deathverse: Nechte ho zemřít je značka podivnosti, která v žánru battle royale bolestně chybí, začněme tím. Je to praštěné, ultranásilné, křiklavé a netradiční. Je to hra, která mnohým bude připadat – a pravděpodobně již našli – vizuálně nepřitažlivá. Ale pro mě je to rozkošná rozkoš – vyzařující výrazný charakter. Já, přes jeho zjevné nedostatky, miluji Deathverse: Let it Die. Moc ji miluji.

Z mysli Supertrick Games je Deathverse: Let it Die akční battle royale z pohledu třetí osoby, kde se skupina krvežíznivých hráčů utká na pětiúhelníkovém souostroví postapokalyptických ostrovů. Postupem času jsou tyto sekce odříznuty od hracího pole, což nutí každého, kdo zůstal naživu, skočit do jedinečné arény, kde musí odpálit pohyby, aby získal hlavní cenu. Je to klasická dobrota z battle royale, zabalená do beznadějné budoucí televizní smrtelné hry, ve které soutěžící stojí spíše o rozruch a slávu než o pouhé přežití.

Zde můžete sledovat oficiální vysvětlení hry!

Aspekt Deathverse: Let it Die, který vás okamžitě zasáhne, je toxický koktejl světa, tónu a humoru, který se mísí do jednoho ďábelského nápoje: Bloody Mary se skutečnou krví. Přivítají vás dva pozlacení moderátoři Death Jamboree, kteří vám vštípí, jak je důležité stylově bojovat a eliminovat ostatní hráče s co největším šmrncem. To se odráží v základní hratelnosti Deathverse – protože likvidace nepřátel s okázalostí a spěchání z boje do boje místo konzervativního přežívání je to, co zvyšuje váš bojový potenciál.

To vše se děje prostřednictvím vašeho ukazatele výkonu – GP – který funguje jako váš ukazatel zdraví a také jako znamení toho, jak rychle hrajete. Dokážete ji zvýšit likvidací kryptidů ukrytých kolem mapy a čekáním na houby, ze kterých budete zvracet nebo mít halucinace? Mohli byste a rozhodně byste měli, pokud se ocitnete v klidu mezi bitvami. Ale hra vás velmi tlačí k tomu, abyste pronásledovali ostatní hráče a posrali je – hra dokonce značí souboje na mapě, což téměř zaručuje, že rvačka jeden na jednoho takto dlouho nezůstane.

Namísto házení pěstí nebo kopů jste vybaveni řadou sukovitých zbraní, z nichž všechny mají jedinečné útoky a výstřednosti, které je odlišují od zbytku arzenálu. Mluvíme o obřích steampunkových kladivech, samurajských meči, mechanických pěstích a soubojových pilkách, z nichž každá má různé lehké a těžké útoky, které se budete muset naučit. V rámci těchto archetypů mají různé odrůdy různé výhody, které mírně mění váš přístup k bitvám.

Osobně jsem se hodně bavil s buzzsaws, které víří kolem a udělují semikonzistentní poškození prostřednictvím série pravidelných útoků, které (když dopadnou na chyceného hráče) dokážou pořádně proříznout jejich HP. Nyní dokážou tyto útoky blokovat, ale zdržování tětivy, stejně jako občasné tkaní těžkého útoku nebo dovednosti se zbraní, mi umožnilo překvapit lidi s ničivým účinkem. Pokud to zní trochu jako bojová hra, je to cítit. V Let it Die, čistě PvE zážitku, tento aspekt akce opravdu nezazářil. Ale v plně multiplayerové extravaganze, kterou je Deathverse, některé ze složitějších součástí základu hry ukazují své tesáky.

Se zbraněmi Deathverse můžete být docela styloví.

Kromě akce je tu docela slušné přizpůsobení postavy, které vám umožní upravit si avatara tak, jak byste očekávali. Děje se tak především prostřednictvím vašeho oblečení – které lze nahradit rozsáhlou skříní industriálního, postapokalyptického nebo vysoce módního oblečení. Pokud máte rádi celkovou estetiku Deathverse, dříve nebo později si zde přijdete na překapávačku podle svého. Pokud ale hledáte mainstreamovou, mainstreamovou simulační výbavu, budete pravděpodobně zklamáni. Prostě to není ten druh hry – vše je svázáno s konkrétním, příšerným světem, ve kterém se nacházíte.

K dispozici je také craftovací systém, který funguje jako váš primární způsob získávání nových zbraní a vyžaduje, abyste se vydali do světa a sbírali suroviny a přitom přežili nápor přicházejících hráčů. Obvykle je můžete najít v krabicích nebo roztroušených po celém světě nebo prostřednictvím bonusových balíčků, ale ať tak či onak, nikdy mi nepřipadalo příliš rušivé nebo frustrující získávat díly, které jsem potřeboval.

Stojí za zmínku, že jsem nestrávil příliš mnoho času vytvářením a hledáním zdrojů, takže to může být čím dál otravnější, protože je potřeba stále více vzácných předmětů. Nejsem také přesvědčen, že upgradování zbraní jako základního progresivního systému bude z dlouhodobého hlediska zvláště vzrušující, ale opět kvůli omezené herní době dostupné před spuštěním nemohu komentovat životnost nadšeného zapínání zařízení. .

Obrazovka vytváření postavy v Deathverse: Let it Die

Kromě zbraní lze zakoupit a nosit řadu oblečení.

Škoda, že tolik příběhu a postav z předchozí hry jakoby úplně chybí. Odehrává se ve stejném světě, ano – ale pouze vizuálně. Strýček Smrt může být v pozadí, ale ne v jakékoli funkci, na které by záleželo, ani žádná z dalších terciárních postav, které si hráči nezamilovali. Na věži v Let it Die bylo něco, co mě přitahovalo, stejně jako na arkádovém centru, kam se po každém běhu vracíte. Ta zde tragicky chybí, pokud hra tuto šťavnatost neskryje za nejasnou scénu nebo vzácný easter egg.

Deathverse: Let it Die je hodně zábavné, prosté a jednoduché. Jaká je ale budoucnost titulu? Je to přece jen nováček na ještě krvavějším splatterfestu, který je živou službou, což nejen znamená, že se bude muset probojovat mezi další nováčky, ale přesvědčí fanoušky oblíbenců na dlouhou dobu, aby to zkusili. Právě zde se projevuje výrazný vzhled a tón Deathverse, protože i když to může některé lidi okamžitě odradit, je velmi odlišné od vln vojenských FPS titulů a kreslených Battle Royale titulů. Není nic tak divného jako Deathverse, což znamená, že pokud vás nebaví zvednout AK47 a utíkat pryč z velkého plynového kruhu, je to zcela nový zážitek.

Má také pěkné množství budoucího obsahu – v nadcházejících měsících se vyhýbá problému Halo Infinite se spoustou nových režimů, zbraní a dalšího. Budou nová roční období as novými sezónami přichází i nová kosmetika, kterou si můžete zakoupit. V žádném případě to není pro zážitek zásadní a je to mnohem méně kyselý prodej než zpeněžení, které dokázalo udržet Let it Die naživu roky po uvedení na trh, tok zmačkaných peněz prosakujících trubkami a potrubími za jeho vrchol.

Obávám se, že hra nebyla dostatečně uvedena na trh – ve skutečnosti si nemyslím, že jsem na ni neviděl žádnou reklamu od doby, kdy byla hra oznámena v Sony State of Play před měsíci. Jedinou šancí pro veřejnost, jak si hru zahrát, byl až příliš krátký beta víkend, který mně a dalším zvědavcům umožnil zůstat po půlnoci vzhůru a pár hodin bezesné zábavy. Je to ten druh hry, o kterém pochybuji, že vezme průmysl útokem, jednoduše kvůli své podvratné povaze za každou cenu, ale i tak očekávám, že na lidi tajně zapůsobí. Existuje zdarma v obchodě PlayStation Store jako vítané překvapení pro dobrodružné prohlížeče.

Cestovní mapa pro sezónu 1 v Deathverse: Let it Die

Pro ty, kteří zůstali pozadu, je tu pár skvělých věcí, na které se mohou těšit.

Celkově je hra pecka. Je to trochu vtipné a je to do značné míry zúčtování lásky a nenávisti. Někteří z vás si na ní v pár hrách odskočí a někteří se budou smát, jak výbušně násilná dokáže být. Fanoušci Bizzarely Let it Die jsou na stejné lodi a jejich láska bude do značné míry záviset na tom, jak dobře jsou obeznámeni s obecným herním zážitkem. Připadá mi to jako hra vytvořená lidmi, kteří chtěli vytvořit něco odlišného kvůli rozmanitosti v populárním žánru prosyceném známými rysy. Lidé, se kterými je pravděpodobně zábava pít. Hra Deathverse: Let it Die je známá a je zdarma. Tak to zkuste!