Recenze: Zorro The Chronicles (Nintendo Switch)

nswitch_zorrothechronicles_05-jpg

Doprovodná hra k sérii, Zorro The Chronicles, je hack-and-slash dobrodružství vhodné pro děti. Hra přetváří legendu o Zorrovi prostřednictvím série 18 misí, které podnikáte, abyste osvobodili obyvatele Kalifornie z armády seržanta Garcii.

Hra začíná krátkou cutscénou a poté vás okamžitě pustí do první mise. Tato volba dává smysl, především proto, že je bezpečný předpoklad, že většina lidí, kteří ji hrají, budou děti, kterým se bude představení líbit. I když jste to neviděli, snadno pochopíte, co se děje, s letmou znalostí folklóru Zorro.

18 misí vytváří příběh, přičemž dokončení každé odhalující stopy, které odemknou další. To dává Zorro The Chronicles pocit pokroku, protože sázky se s každou misí zvyšují.

Můžete si vybrat, zda si nasadíte Zorrovu masku a plášť jako Diego nebo Ines de la Vega. Diego začíná každou misi s větší silou, zatímco Ines má více života. Rozdíl ve hře je minimální, zejména proto, že obě postavy sdílejí dovednosti, do kterých investujete, když postupujete. Ale je vždy příjemné vidět, jak Ines hraje proaktivní roli v dovádění maskovaného hlídače.

Každou misi se můžete vracet a hrát znovu, jak často chcete, a hra vám k tomu dává spoustu důvodů. V každém z nich získáte bonusové body za plnění určitých úkolů mimo hlavní cíl. Patří mezi ně používání prostředí různými způsoby k odstranění stráží, používání určitých speciálních pohybů a vylepování plakátů po městě zesměšňující seržanta Garciu. Každá mise také nabízí dva výchozí body, vhodné pro stealth nebo bojový přístup.

Hra a ovládání jsou jednoduché. Plížíte se kolem budov, pomocí biče šplháte po zdech a bojujete se strážemi, abyste vybírali neoprávněně získané daně a osvobozovali vězně. Je snadné prorazit cestu poměrně blízko ke každé misi.

Myslím, že jeho jednoduchost je spravedlivá, protože je zaměřena na děti. Nejzřetelněji se to odráží ve smyslu pro humor a přístupu k násilí, kde není vidět krev. Pokud vám dojde zdraví, místo smrti utečete v oblaku dýmu. Stráže, které jsi porazil svým mečem, leželi omámeni na zemi s hvězdami vířícími nad jejich hlavami. Můžete je srazit z balkonů a visí tam. (Příliš dlouho jsem se snažil rozbít jim prsty, aby spadli, myslel jsem si, že by se mohly vrátit a zaútočit.) Jedním z vašich speciálních tahů je ustřihnout strážce kalhoty, abyste odhalili její nabírané spodní prádlo.

S ohledem na toto pozadí dělá Zorro The Chronicles mnoho z toho, čeho chce dosáhnout. Není to nejhlubší ani nejsložitější hra, jakou kdy budete hrát, ale ani k tomu není navržena. Je to hra pro začátečníky pro děti, aby se více ponořily do světa televizního pořadu. Na to, co je, je stále trochu drahý, ale odvádí slušnou práci při zavádění akčního hraní dětem, které budou přecházet k působivějším titulům.