Recenze: The Smile Alchemist je o okamžitém uspokojení

Alchymista úsměvu

Zatímco většina lidí uslyší KEMCO a bude si myslet „je to společnost, která se zaměřuje na RPG“, není to úplně přesné. Vydává také tituly různých žánrů. Alchymista úsměvů je spíše simulací blízkou dílna série, i když trochu jednodušší. Můžete vidět položky mobilního typu, od energetických potřeb až po měnu Wish Stone, kterou získáváte za odemykatelné položky. Také není příliš masitý. Uspokojivé však mohou být veselé návrhy postav a okamžité úspěchy pro uspokojení, které pocházejí ze získávání předmětů, jejich přeměny na různé předměty prostřednictvím alchymie a jejich následné přeměně na plnění úkolů za odměnu nebo získání peněz, abyste mohli opakovat smyčku.

Alchymista úsměvů představuje mladého chlapce jménem Nayc. Nasává alchymii, ale je odhodlaný stát se alchymistou. Jeho učitel mu tedy dá brýle, které výrazně zvyšují jeho šance na úspěch. Po konečném dokončení první syntézy prostřednictvím zinscenovaného příběhu se starostou města, aby bylo vytvoření jednoduché drogy bolestivější, jste v podstatě sami. Můžete pokračovat v krátkých epizodách hlavního příběhu, procházet krátké vedlejší příběhy, nebo jen zůstat v Naycově malém centru a donekonečna dřít, abyste získali vybavení a oblasti, kupovali nové knihy, prodávali více zboží a odemykali nové. průběžně více v tomto výše uvedeném smyčka.

V případě, že jste to pravděpodobně neuhádli, já na překvapivě dlouhou dobu. I když je 100% vhodné projít si příběh, uvízl jsem ve vzorci sbírání, vytváření, prodávání nebo plnění požadavků, abych pak mohl získat více příjmů, shromáždit se v nových oblastech, možná vytvářet různé věci a prodat ty věci. Je to chytlavé! Ne vždy plně optimalizované, v některých ohledech. Nenáviděl jsem pokaždé držet stisknuté akční tlačítko za účelem syntézy a shromáždění by mohlo být efektivnější, protože to znamená střídání mezi občasným povzbuzováním a... držením tlačítka při pohybu joystickem. Ale přesto jsem tvrdě spadl a generál se bavil.

Alchymista úsměvů

Alchymista úsměvů nabízí také docela příjemnou estetiku. Existuje několik nepříjemných lokalizací a časů, kdy uvidíte věci, jako je oblast, kterou lze odemknout po „Kapitole 2“, ale celkový koncept je krásný. Některé dialogy mi stále přijdou spíše okouzlující. Zvlášť, když se v konverzacích najednou ke zdůraznění použijí větší fonty Tuna et význam. Návrhy postav jsou skvělé a jsem velkým fanouškem práce se skřítky, která se používá v celém textu. Není to jako některé z těch malých her, kde lidé, které vidíte, mají tendenci vypadat stejně. Každý je osobitý a má osobnost. Takže i když to bude trochu obtížné, srdce to hrající osobě pomůže milovat.

Jde o to, že Alchymista úsměvů je neuvěřitelně rudimentární záležitost. Všechno je nadšené a někdy dokonce živé. Jakmile ale stejné úkoly splníte patnáctkrát za sebou za hodinu, opravdu to ztrácí na přitažlivosti. Je jasné, že se má hrát v relacích ne delších než 15–30 minut v kuse, o čemž svědčí i délka příběhových segmentů. Často působí spíše jako mezihry než skutečné.Dlouhé – řekněme pro účely takové recenze – a dýha se ztenčuje. Je to skoro, jako by tam systém výdrže nebyl jako pohyblivá past, ale spíše aby vás povzbudil, abyste hráli jen krátce a pak odešli a dělali něco jiného.

kemco

Je na tom něco přitažlivého. Opravdu jsem ocenil Alchymista úsměvů vzhledem k tomu, že jsem si mohl pár minut zahrát, abych získal tu dávku pozitivity, a pak odejít úplně s vědomím, že je vše v pořádku a že nemusím příliš investovat. Může se to opakovat a umístění je trochu drsné, ale má to srdce. Je to jako kdybychom destilovali to, co způsobilo, že alchymista simí jeho nejzákladnější vlastnosti, ujistili jsme se, že je plně obarvený a naválcovaný? Výsledkem je toto a je to lahodné zpestření v malých dávkách.

Alchymista úsměvů je k dispozici na Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X a PC. Původně se objevil na mobilních zařízeních v Japonsku.