Živá recenze Ys: Memories of Celceta

Po téměř osmi letech se Ys: Memories of Celceta přesouvá z PlayStation Vita na moderní konzole. Je toto přenosné dobrodružství připraveno na velkou obrazovku, nebo mělo zůstat na notebooku? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte.

Živá recenze Ys: Memories of Celceta

Ys: Memories of Celceta začíná protagonistou Adolem Christinem, který se vrací z lesa v mlze. Ztratil své vzpomínky a vklopýtal do města Casnan. Naštěstí pro Adola, muž z vesnice jménem Duren ho zná a pomáhá mu. Zatímco vám Duren pomáhá najít vzpomínky, na městský důl zaútočí monstra a oba je zkontrolujete. Když se dostanete do dolu, je tam tajemné modré světlo. Po interakci se světlem Adol obnoví vzpomínky a pomůže odstranit monstra v dole.

Po porážce příšer jsou Adol a Duren najati, aby zmapovali velký les, ze kterého Adol spadl. Guvernér Casnan souhlasí, že vám za to zaplatí, a Adol si myslí, že Hem by tím mohl získat více vzpomínek. Mapování lesa je druhým způsobem, jak najít své vzpomínky a setkat se s různými obyvateli Velkého lesa. I když je zde rozsáhlý celkový příběh, v každé oblasti je také několik menších příběhů, o kterých se dozvíte. Dokončení hlavního příběhu vám zabere asi 25 hodin, s dalšími 10–15 hodinami průzkumu, vedlejších úkolů a procházení dungeonu.

Ys je akční RPG a boj se odehrává v reálném čase. Můžete rychle přepínat mezi členy a využívat jejich dovednosti k doplnění vašich. Adol používá meč, Duren používá rukavice, Karna používá vrhací nože, Ozma používá kopí atd. Potvory jsou často slabé pro konkrétní typ, takže schopnost rychle se změnit je zásadní. I když existují dovednosti, a některé jsou skvělé, v boji s běžnými nepřáteli to může vypadat, jako byste jen hodně spamovali tlačítko Square. Později ve hře můžete žonglovat s nepřáteli a rozdrtit je pomocí dovedností, ale chvíli trvá, než si věci připravíte. Jen buďte připraveni na to, že to půjde hned od začátku.

Čestné Ys Memories Of Celceta Recenze

Při prozkoumávání lesa můžete plnit vedlejší úkoly v různých vesnicích a na deskách úkolů. Některé jsou základní: zabijte X nepřátel, najděte X objekt a další vás vyzývají k nalezení objektů roztroušených na konkrétních mapách. Některé z úkolů jsou také označeny jako „naléhavé“ a pokud je rychle nesplníte, ztratíte je navždy. Nevýhodou je, že vám jeden může uniknout jen proto, že jste se nepodívali na tabuli s úkoly. Vzhledem k ceně zbraní, brnění a vylepšení může ztráta úkolu poškodit vaši schopnost zvyšovat úroveň. Nějaký druh výstrahy by byl užitečný pro tyto konkrétní úkoly.

Něco, co se mi na Ys: Memories of Celceta opravdu líbilo, byl systém převodů. Moc se mi to líbilo, protože čísla byla snadno pochopitelná. Když získáte novou zbraň a vaše poškození se zvýší o 15, způsobíte o 15 více poškození. Kromě toho můžete do jakékoli zbraně přidat elementály, jed, šanci na kritický úder a další buffy, za předpokladu, že máte materiály. Může se to prodražit, ale když utratím 5000 zlatých za meč, chci vědět, co z toho mám. Materiály jsou poházené po celém lese, takže hledání upgradovacích materiálů je rychlé a snadné.

Během svých cest budete procházet dungeony, abyste našli vzpomínky a dokončili questy. V těchto dungeonech najdete artefakty, které vám pomohou zpřístupnit nové oblasti mapy a dungeonu. První, který dostanete, vás udělá malým, abyste mohli cestovat trhlinami. Další umožňuje dýchat a potápět se pod vodou. V tomto ohledu je to něco jako MetroidVania, která se vrací do oblastí, aby k nim měla přístup později. V jednu chvíli můžete mít pouze jednu, ale přepínání mezi nimi je rychlé. Naštěstí je lze většinou snadno najít, s velkými zlatými truhlami po bossovi nebo jen na začátku dungeonu.

Chronicle of Ys Memories Of Celceta Ps4

Hra byla původně spuštěna na PlayStation Vita a některé věci nebyly dobře přeloženy. Tento fotoaparát nelze zvětšit a nehýbat, což není nikdy zábavné. Systém rychlého cestování se zdá být zbytečně zdlouhavý. Můžete přejít na všechny modré značky, ale ne od modré značky ke žluté. Aby věci fungovaly, musíte se pohybovat poblíž žluté značky, projít jednu nebo dvě obrazovky a pak použít modré značky. Myslím, že je to proto, že nechtějí, abyste se vraceli do určitých částí. Když dostanete dungeon quest, jste často nuceni to udělat a necestovat nikam jinam. Je to nudné a něco, co mělo být opraveno před opětovným uvedením titulu.

Hrál jsem na PlayStation 4 Pro a v některých městech došlo k poklesu snímků. Během boje jsem se s žádným z těchto prvků nesetkal; jen prozkoumáváním. Při čtení jsem nezaznamenal žádné pády ani chyby. Ve hře jsou také nudné stealth části, kde se musíte plížit po vesnicích, aniž byste se nechali chytit, a ty prostě nejsou zábavné. Buďte připraveni na nějaké potíže během těchto her.

Ys: Memories of Celceta je dobrý port, ale stále je co dělat. Fanoušci série Ys by toho měli využít; všichni ostatní by se měli předem podívat na několik videí.

Tato recenze Ys: Memories Of Celceta byla provedena na PlayStation 4 Pro. Vydavatel poskytl kód.

Živá recenze Ys: Memories of Celceta

Po téměř osmi letech se Ys: Memories of Celceta přesouvá z PlayStation Vita na moderní konzole. Je toto přenosné dobrodružství připraveno na velkou obrazovku, nebo mělo zůstat na notebooku?

Recenze HaberDashers

Svět motokárových závodníků se s vydáním HaberDashers od SMU Guildhall trochu zmenšuje. Redukce pilotů na malé mini zprávy by mohla poskytnout novou perspektivu, ale je to tak

Lhostejný zázrak jedlého místa

Některá místa pro videohry dávají smysl - vyhodit do vzduchu démony, stavět na ostrově, překonat přeplněné město zombie. The Ir nepravidelní korporace a Studio Oleomingus však hráče žádají, aby se najedli

Recenze skákacího míče

Hráči po celém světě nepochybně hráli variantu hry Breakout na rozbíjení cihel, ale meokigame posouvá věci do třetí dimenze s novým názvem Rebound Ball. S