Recenze Black Ops Cold War (Xbox Series X) - Pixelated Gamer

Treyarch a Raven Software vyvinuli závěrečnou kapitolu série Call of Duty: Black Ops se studenou válkou. Tato verze opět vítá kampaň pro jednoho hráče v kombinaci s režimy MP a Zombies. Dobrodružství zavede hráče do 1980. let minulého století, kde je příběh inspirován skutečnými událostmi; točící se kolem rivality a okolností, kterým čelí Spojené státy a Sovětský svaz.

Call of Duty: Black Ops Cold War Review (Xbox Series X) – Pixelated Gamer

Pro letošní kampaň je na vás, abyste vystopovali a zadrželi osoby odpovědné za krizi rukojmích v Íránu. Informace odhalují, že hlavním cílem tohoto teroristického činu je Perseus. Tady prezident Reagan uvádí do pohybu tuto vojenskou operaci. Zde se vyhneme spoilerům a necháme vás zjistit, jak se příběh vyvíjí. Bylo zde také zahrnuto několik konců.

V tomto vydání SP hráči převezmou roli Bell, ale mohou si tuto postavu vytvořit a upravit. Existuje několik různých vojenských prostředí, jako je CIA a bývalá KGB, ale to je zcela volitelné a nemá to vliv na hru.

Novinka v sérii: na výběr tucet psychologických profilů, které vám poskytují různé výhody. To zahrnuje Fearless (poškození sníženo o 50 %), Pozůstalý (Zdraví se zvýšilo o 25 %) a Osamělý vlk (Čas sprintu vynásobený 3) abychom jmenovali alespoň některé. Zde si můžete vybrat až 2, takže vybírejte s rozmyslem.

Existuje několik úžasných misí, které poskytují veškerý chaos a vzrušení, kterými je franšíza známá. Napjaté a akční bitvy se svádějí po celém světě, včetně východního Berlína a Vietnamu. MS kampaň bude trvat 6 až 8 hodin v závislosti na obtížnosti (Dokončení režimů Veteran a Realismus trvá déle). Vizuální stránka a celkový výkon Xbox Series X jsou fantastické. Pokud máte televizi s HDMI 2.1, uvidíte 120 FPS; což je první pro konzole. To v kombinaci s efekty sledování paprsků hvězd z ní dělá krásnou hru.

Není překvapením, že online MP pokračování Studené války je naskládané. Obsahuje zdravou kolekci nové i klasické módy, ze které si můžete vybrat. Team Deathmatch a Domination jsou vždy bouřlivé hraní a režim Fireteam pro 40 hráčů dobře míchá věci pro ty, kteří chtějí hrát něco trochu většího, v čem je týmová práce klíčová. Mezi další režimy patří VIP Escort, Free-for-all, Hardpoint, Control, Search and Destroy a Hardcore. Online zážitek okoření také pěkný výběr zbraní a vozidel.

Tucet karet je připraveno k házení. Studená válka přenese bitvy na bitevní lodě, skryté výcvikové zařízení, neony osvětlené ulice Miami a další. Další bezplatné mapy budou brzy k dispozici, včetně oblíbené klasiky Nuketown, a několik nových přijde v prosinci.

Dalším režimem, který není třeba představovat, jsou Zombies. Je zpět a vy teď můžete bojovat s chodícími mrtvými s vlastní výbavou. Je to skvělé, protože se zde můžete trefit do země se svým oblíbeným vybavením. Další skvělá funkce umožňuje nouzovou evakuaci z vrtulníku, pokud přiznáte porážku a přesto chcete ze své hry získávat body. Kromě těchto nových prvků je to stejná návyková hratelnost, kterou fanoušci v průběhu let milovali.

Call of Duty: Black Ops Cold War přináší zpět kampaň SP, která mnohým v Modern Warfare chyběla. Je to bláznivý závod, který nezklame. Také to vypadá úžasně na Xbox Series X a je skvělé vidět 120 FPS na straně konzole. Komponenta pro více hráčů má spoustu možností, se solidním výběrem map a režimů při spuštění. Tento titul je skvělou volbou, abyste viděli, čeho je schopen hardware nové generace, a bezplatný obsah Treyarch je k dispozici v prosinci.

Kontrola kopie poskytnutá společností Activision