Recenze Biomutant PS5 – hodně stejné

Recenze Biomutant PS5 – do značné míry stejné

Lloni Biomutant bylo prvním oficiálním vydáním švédského studia Experiment 101 a přestože je vedeno významnými talenty, kteří již dříve pracovali na Jen příčina série se hra v řadě oblastí propadla. Jeho několik úspěchů s krásným vizuálem, skvělými postavami a okouzlující estetikou, která mísila hravý rozmar s temnou biotechnologií, bylo víceméně negováno průměrnými souboji, nudnými questy a příběhem, který zjevně kousal víc, než mohl pohodlně žvýkat. Celkově se hra setkala se zvučným „meh“ od většiny, zatímco mnoho dalších by upadlo na obě strany tohoto nevýrazného sentimentu v závislosti na tom, jaké štěstí nebo smůlu měli s nepředvídatelným výkonem.

Ještě horší je, že po příběhu Biomutant je spíše nevýrazný zážitek. Nic ve skutečnosti nevyčnívá jako zvlášť špatné a žádný okamžik vám skutečně nevyrazí mysl. Je to všechno pěkně zfalšované a moc se nemění na řadě rozhodnutí, která za pochodu děláte, což je s velkolepostí a bohatstvím možností v prostředí spíše zklamáním. Kromě výběru obecné ideologie a toho, který kmen na začátku upřednostnit, většina rozhodnutí v Biomutant povede ke zhruba stejným věcem. Spousta soubojů s dalšími postapokalyptickými stvořeními a nadbytečně strukturované mise se sejdou celkem rychle a obvykle nechávají na vás, abyste představili svou vlastní odrůdu.

„Po příběhu o Biomutant je to poněkud nevýrazný zážitek."

Občasné bitvy s bossy jsou pravděpodobně vrcholy bojové stránky hry, protože s těmito obřími „požírači světa“ je zábava vzít na sebe několik překvapení. RPG a stránka přizpůsobení je podobná všemu ostatnímu v tom, že vám neustále připomíná svůj potenciál obrovským množstvím zbraní a dalších předmětů, které mohou vaši postavu posouvat různými směry, ale málokdy to všechno využijí. do značné míry stejné po většinu hry, zejména v první třetině.

Biogenetika a schopnosti psi se pěkně mísí s chvályhodnou rozmanitostí na vaší straně, ale vzory nepřátelských útoků se vám v tomto ohledu nikdy nevyrovnají a některé bojové vizuální efekty dokážou nepřítele příliš zakrýt, takže je znemožní. předvídat jejich další krok. Ještě horší je, že kamera je stále zachycována v okolních křovinách více, než by měla, a narušuje tak již tak narušený bojový zážitek. S tolika dalšími skvělými hrami, které vyšly v minulém roce, BiomutantOkamžik ve světle reflektorů byl krátkodobý a možná právem. Přinesl na stůl mnoho skvělých nápadů, pokud jde o design, a pozdější aktualizace za poslední rok některé oblasti znatelně zlepšily, ale nakonec Biomutant nakonec nabídne jen pár jisker řvoucího ohně, jak to mohlo být.

Nyní, s nativní verzí PS5 v našich rukou, to vypadá jako velký příslib Biomutant je trochu blíž realitě. Hloubku a bohatost herního světa oceníte mnohem snadněji, protože jeho procházení při solidní snímkové frekvenci je většinu času nepopiratelně okouzlující. Rozmanitost oblastí a postav, se kterými se setkáte, dává světu pocit, že je tu téměř něco nového, co můžete zažít, a to navzdory skutečnosti, že většina z těchto věcí si bude překvapivě podobná. Grafika z Biomutant nikdy to nebyl problém, ale nyní, když jsou tyto trvale dobře vyrobené textury a skvělé světelné techniky spokojeny se stejně solidním výkonem a optimalizací, může hra zprostředkovat svou zvláštní kombinaci roztomilé podivnosti a futurismu, dystopie ještě přesvědčivěji.

"Skoro můžete cítit mnohem podstatnější surovec PS5, jak si razí cestu přes omezení verze poslední generace."

Téměř cítíte, že mnohem podstatnější surovec PS5 si razí cestu omezeními verze poslední generace a jde dokonce tak daleko, že má tři režimy zobrazení; Kvalitní režim, který vás zasáhne tím ostrým rozlišením 4k se snímkovou frekvencí omezenou na 30, výkonem, který vám poskytne 2k zobrazení při docela solidních 60, a mnohem působivějším kvalitním odemčeným režimem, který se snaží – a obecně uspěje – mít to nejlepší z obou. světy s rozlišením 4k a neomezenou snímkovou frekvencí, která se většinou zdá být alespoň 50 nebo 60. S povoleným nuceným VRR pro můj PS5 je to ještě stabilnější a mým očím se zdá, že se občas dokážu dostat přes 60. Sečteno a podtrženo, málokdy se ponoří do něčeho, co je dostatečně nízké, aby si toho někdo všiml, a to je pro mě docela v pohodě. hra, která právě vyšla minulý rok a vypadá stejně dobře jako Biomutant Je. Nijak zásadně neopravuje někdy odfláknuté a často průměrné souboje, ale vyhlazuje jejich vrcholy a údolí a nechá trochu jasněji vidět, o co se snaží.

Pozornost byla jednoznačně věnována zejména PS5, protože jsem si často všiml chytré implementace DualSense prostřednictvím zvuků a vibrací, které odrážejí maličkosti, jako je jemné mechanické praskání starého filmového projektoru, stejně jako určitý odpor spouště při natáčení. dělá boj ho-hum trochu zábavnější. Díky vylepšením výkonu se nyní automatické zamykání během boje zdá být také o něco užitečnější, ale ne natolik, abych stále preferoval používání pevného zamykání s R3 většinu času. Kromě toho je k dispozici bezplatný upgrade PS5 s čistým a jednoduchým způsobem, jak přenést uloženou položku PS4 přímo z hlavní nabídky. Tím pádem ti, kteří si jej koupili brzy a možná ho kvůli jeho neuspokojivému stavu odložili, nemají důvod mu nyní nedat druhou šanci. Tedy pokud vaším hlavním problémem hry nejsou její nadbytečné a fádní bojové mise. Tyto problémy samozřejmě přetrvávají, protože je to vždy stejné Biomutant který si za to loni vzal pár kousků.

Biomutant_03

„Nyní je to hra z dobrého k dobrému, která může skutečně dosáhnout toho, čím se snaží být, a stát na vlastních nohou – v dobrém i ve zlém – což je mnohem lepší pro Biomutant, protože má nepopiratelně některá pozitiva, která stojí za to ukázat.“

Tato verze byla původně vydána v pochybném stavu Biomutant Zdá se to být dost vážné na to, aby to co nejvíce vynahradilo. Kromě přepracování jeho základních mechanismů a celkové hratelnosti je to asi tak vše, co se dalo udělat pro vzkříšení Biomutantjeho dlouhodobou důvěryhodnost a pověst. Je to přiměřeně dobrá hra, která dá spoustu lupičů a hardcore úpravců. si hra s nimi cvaká, ale celkově je to stále jedna z těch her, které na povrchu trvají na své nadčasovosti, přestože ji nikdy úplně nevyhrály. V současné době to byla slušná až dobrá hra se slabým výkonem, což je špatná kombinace, protože těch pár věcí, které vyniknou, bude omezováno, což způsobí, že celá hra zradí svých pár triumfů. Ale nyní je to dobrá hra, která může skutečně dosáhnout toho, čím se snaží být, a stát na vlastních nohou - v dobrém i ve zlém - což je mnohem lepší pohled na Biomutant, protože má nepopiratelně pozitivní body, které stojí za to ukázat.

Recenze Biomutant PS5 – hodně stejné

Biomutant_03