Recenze Arcadegeddon – Bright and Charming

Recenze Arcadegeddon - Bright and Lovely

jeV posledním zoufalém úsilí zachránit jeho milovanou a oblíbenou místní arkádu před zlou megakorporací Gilly pověří vás a kohokoli jiného, ​​abyste pomohli zachránit jeho novou hru před viry zasazenými zmíněnou zlou megakorporací. v arcadegeddon, jste v první linii posledního hurá do arkád vašeho rodného města v podivném světě plném animovaných postaviček, šílených úrovní, překvapivě příjemných stříleček a hrstky dalších drobností, které skutečně pomáhají docela dobře dokreslit zážitek. Hra je již asi rok venku na PC, ale nyní přichází na konzole s funkcí cross-play a zde recenzuji verzi pro PS5.

Kromě poněkud dlouhé výukové fáze, arcadegeddon Zdá se, že jste odhodláni udržet vás v akci co možná nejvíce díky nasmlouvanému světu středisek a efektivnímu systému pro přijímání více výzev najednou a ponořte se do úrovní hry, abyste je začali zmenšovat. V jádru máte k dispozici celkem standardní střílečku pro více hráčů z pohledu třetí osoby. PvE křídlo hry je dobrodružný režim, který vám umožní postavit se zkaženým bytostem, které zamořují Gillyinu hru, v několika úrovních a zároveň plnit různé výzvy od lidí poflakujících se po arkádě. Tento režim je chlebem a máslem zážitku s rychlým, kinetickým bojem a zábavnými zbraněmi. Hraje se hodně jako většina rogue-lites, které tam najdete, s různými rasami náhodně určujícími umístění věcí, jako jsou truhly a také to, co je v nich, a začíná znovu, když zemřete, ale arcadegeddon má úroveň lesku a stylu, kterou běžně nevidíte za cenu 20 dolarů.

„Je to hodně jako u většiny rogue-lites, které tam najdete, s různými rasami, které náhodně určují umístění věcí, jako jsou truhly a co je v nich, a začínají znovu, když zemřete, ale arcadegeddon má úroveň povrchové úpravy a stylu, kterou za 20 dolarů běžně nevidíte.“

Rozmanitost nepřátel, zbraní a rozvržení úrovní není ohromující, ale jsou docela dobré a udržovaly mě poměrně konzistentně v záběru během mých sezení se hrou, která vždy trvala o něco déle, než se očekávalo. Záběr je pěkný a dobře doplňuje rychlý pohyb. Různé zbraně jistě fungují lépe proti různým typům nepřátel a budete mít spoustu šancí experimentovat se zbraněmi vyšších úrovní a infuzemi elementů, ale celkově s arzenálem nemůžete udělat chybu. Samotné typy zbraní přinášejí na stůl jen málo, co jste ještě neviděli, ale rozmanitost v rámci těchto konvenčních omezení je dobrá. Zlepšuje se však po sebrání pár bonusů, jako je zvýšené poškození výbuchem u raket nebo rychlejší střelba u odstřelovacích pušek.

Rychle jsem našla své oblíbence, ale nemůžu říct, že bych někdy objevila něco, co by se mi vůbec nelíbilo. To v kombinaci s rychlou mobilitou vede k velmi kinetickému, všestrannému a uspokojujícímu bojovému zážitku, který je možná nejzářivějším bodem celé hry. I když průměrná rozmanitost nepřátel nebo uměle vytvořené cíle mise vás nijak neohromí. ne, natáčení samo o sobě udrží věci přiměřeně zábavné. O PvP módu toho moc říct nemůžu, kromě toho, že se zdá, že existuje. Hráči na PC si už nějakou dobu užívají různé režimy v PvP křídle hry, takže se pravděpodobně dá s jistotou říci, že tyto zážitky se dobře přenesou i na PS5.

Prezentace arcadegeddon je známý vzhled, zejména v rogue-lite multiplayerovém prostoru, ale má svůj vlastní zvrat, který by si mohl připomenout Osmosis Jones nebo dokonce starý televizní pořad restart než vám připomene své konkurenty v žánru, což je v tomto žánru spíše osvěžující. Návrhy postav i celková estetika hry se mi velmi líbily, zejména s ohledem na to, jak se používá v obchodě s přizpůsobením hry, a s hrstkou postav povalujících se po arkádě, které se nevyhnutelně naučíte lépe poznávat během hraní. . Je to také dobře namíchané rozmanitostí úrovní, která opět není výjimečná, ale víc než dělá práci s různými styly úrovní, barevnými paletami a prostě tolika šílenstvím, abyste měli pocit, že vaše videoherní postava je v jejich videohře.

"Prezentace arcadegeddon je známý vzhled, zejména v rogue-lite multiplayerovém prostoru, ale má svůj vlastní zvrat, který by si mohl připomenout Osmosis Jones nebo dokonce starý televizní pořad restart než vám připomene své konkurenty v žánru, což je v tomto žánru spíše osvěžující.“

Motiv dvou vrstev hluboko ve videohře se v některých ohledech trochu rozehrává, jako je pokračující používání a to, jak různé postavy rozpoznávají vlastní systémy postupu hry, jako by to bylo také součástí jejich životů. Vzhledem k nastavení hry bych rád viděl trochu víc, protože jen tak mimoděk uznat, že mi to připadá jako promarněná příležitost, jak z toho vytěžit maximum.

Ocenil bych také trochu více pohybu s ústřední zápletkou, protože hra prochází veškerou tou námahou nastolit cool svět s poutavým konfliktem mezi malým chlapíkem a obrovskou korporací – ale pak jaksi jen tak na okraj a se zaměřuje na standardní herní mechanismy pro více hráčů. Tyto mechanismy fungují dobře na to, co hra je, a samotná hratelnost je dobrá, takže to není velká chyba, ale plynulejší příběh by pro mě opravdu zpečetil.

Spolu se skvělou grafikou je tu opravdu vynikající hudba. Nevím, jak byste to nazvali, ale mísí se v něm některé základy z různých odvětví popu a elektra s lo-fi beaty, zasněným shoegazem a silně zpracovanými staccato syntezátory, které tvoří energický zvuk, který, i když není úplně můj osobní pohár čaje, nepopiratelně zvyšuje náladu hry autentickým způsobem. Někteří se možná přistihnou, že to po chvíli odmítnou, protože to může být hodně ke zpracování, ale nakonec jsem si užil, co dělá soundtrack s celkovým vyzněním hry.

arcadegeddon

„V prostoru tak přeplněném, jako je žánr rogue-lite multiplayerových stříleček, se raději opravte, pokud se chcete pokusit získat své vlastní publikum. Naštěstí, arcadegeddon většinou to dělej."

V tak přeplněném prostoru, jako je žánr rogue-lite multiplayerových stříleček, se raději zaplaťte, pokud se chcete pokusit získat své vlastní publikum. Naštěstí, arcadegeddon většinou to dělají. Zatímco jeho ústřední téma postavit se modernímu cítění kreativitou a jedinečností je poněkud podkopáváno skutečností, že arcadegeddonVelká část vlastní hratelnosti nakonec splní očekávání moderního multiplayeru, je to něco, co je po většinu času docela snadné ignorovat. Boj se houpe těsnou, rychlou akcí. Se vzteklými nepřáteli a šéfy je radost bojovat a věčná smyčka plnění nových a větších výzev při upgradování každého běhu se spustí téměř okamžitě.

Kromě toho to na PS5 běží jako sen a nezažil jsem žádné znatelné problémy se stabilitou, které si pamatuji. Za 20 dolarů je to docela solidní sada. Přál bych si, aby ve vyprávění bylo trochu více masa na kostech a více ochoty čelit současným trendům svými konvenčními zbraněmi, rozložením úrovní a celkovou strukturou, ale pokud hledáte trochu jiný zvrat v tomto pokusu- a-pravdivý formát, můžete určitě udělat mnohem horší než Arcadegeddon.