Recenze As Dusk Falls – hratelný film

Jako Dusk Falls

Ckoncepčně, Jak padá soumrak je docela zajímavé. Pomineme-li ústřední otázku o povaze videohry, Jak padá soumrak“ hlavní důraz je kladen na příběh, který se snaží vyprávět, a kupodivu je to jedna z těch vzácných narativních her, kde by příběh opravdu nemohl být vyprávěn v jiném médiu; Jak padá soumrak opravdu lze udělat pouze jako videohru. Využívá plně interaktivní povahu svého média? Sotva poškrábe povrch. Ale to, co definuje, je aspekt výběru hráče Jak padá soumrak odděleně. Ale tady předbíháme. Než se dostaneme k jádru věci, pojďme si trochu popovídat Jak padá soumrak z úrovně povrchu.

Vyvinuto společností Interior Night, Jak padá soumrak je příběh dvou rodin, jejichž příběhy se sbíhají kolem zpackané loupeže v roce 1998. V dnešní době se přeživší členové obou rodin musí s jejich příběhy vyrovnat a možná přijít na to, kam se z nich život přes všechna traumata a útrapám, kterým čelili v roce 1998. To je však čistě povrchní pohled do historie.

„Téměř každý záběr je krásně zarámovaný a chytré použití kamery pomáhá dramaticky vylepšit příběh.“

Jak padá soumrakNejdůležitějším aspektem je příběh, který se snaží vyprávět, a postavy, do kterých vás postaví, takže si nejprve promluvme o příběhu. Jak padá soumrak se pokouší vyprávět poměrně napínavý příběh, vyprávěný prostřednictvím řady vinět, které se točí kolem neúspěšné loupeže z roku 1998. Vzhledem k narativní povaze hry se tu a tam objeví pár drobných spoilerů. Z velké části se budu držet věcí, které se dějí na začátku hry, a doufám, že nesrovnalosti v příběhu způsobené volbou hráče zmenší dopad těchto spoilerů. Ale nebojte se, nepromarním žádné skvělé chvíle.

Od začátku, Jak padá soumrak projevuje značnou dávku dovednosti ve své schopnosti zarámovat a režírovat své scény. Téměř každý záběr je krásně orámován a chytré použití kamery pomáhá dramaticky vylepšit příběh. Prvním příkladem je napjatá scéna v motelu, kde, když jste drženi jako rukojmí, musíte zachovat chladnou hlavu před policistou, zatímco rukojmí drží někoho namířenou zbraní. Chytrá kompozice záběru vás neustále nutí hledat úhly, kde by vás padouši mohli vidět mluvit s policistou, což by mohlo ovlivnit vaše další rozhodnutí.

Jak padá soumrak do značné míry vyniká ve svých klidnějších chvílích. Některé z nejlepších scén v celé hře často zahrnují několik více než několik postav, které mají jednoduché rozhovory.

To neznamená, že je příběh dokonalý. Přestože se zaměřuje na příběh založený na dvou rodinách, Jak padá soumrak má své momenty a zvraty, které vypadají, jako by byly přidány jen proto, aby měly velké zvraty. Zatímco tišší momenty a konverzace jeden na jednoho jsou skvělé, některé dějové prvky působí poněkud uměle a je zde spousta momentů, kdy jsem začal pochybovat o motivech těchto jinak dobře definovaných postav, protože volba, kterou učinili, mi naprosto připadala. mimo charakter.

"Jak padá soumrak do značné míry vyniká ve svých klidnějších chvílích. Některé z nejlepších scén v celé hře často zahrnují o něco více než několik postav, které mají jednoduché rozhovory.“

stylisticky, Jak padá soumrak má skvělý vzhled. Prezentace toho, co vypadá jako plně modelované 3D prostory, Jak padá soumrak obsahuje plně 2D postavy. Postavy ve hře se svým způsobem nápadně podobají dobře detailnímu konceptu, který videohry obvykle získávají na začátku výroby. Vzhled funguje dostatečně dobře Jak padá soumraka kontrast mezi 3D prostory a 2D postavami je opravdu vynikající.

Nevýhodou však je, že Jak padá soumrakUmělecký styl ve skutečnosti nefunguje mimo své klidné a napjaté okamžiky. Vzhledem k řídkým animacím postav, jakýkoli pocit dobrého tempa jde mimo okno, pokud jde o akční scénu. Na konci dne, Jak padá soumrak je jednou z těch her, které vypadají mnohem lépe na snímcích obrazovky než v akci.

Co skutečně definuje Jak padá soumrak na rozdíl od jiných výpravných adventur je v tom síla jeho herectví. Jasně, díky výtvarnému stylu se moc animované mimiky nedočkáte, ale hlasový projev je naopak přímo fenomenální. Talent odhalených hlasových herců je fantastický, a to více než cokoli jiného nese váhu Jak padá soumrak' vyprávění.

Když dojde na skutečné hraní Jak padá soumrak, nicméně jedna věc je jasná: Interior Nights chce, aby ji mohl dohrát každý, kdo hru hraje. Povolit mnoho možností ovládání při hraní hry, Jak padá soumrak lze hrát s klávesnicí, myší, ovladačem, nebo pokud hrajete multiplayer, dokonce i se smartphonem. Po prohrání hry pouze myší je celá hra hratelná pouze jednou rukou.

Pokud jde o hru, Jak padá soumrak je evolucí klasického vzorce point-and-click od Telltale z her jako Chodící mrtví ou Vlk mezi námi. Zajímavé je, že zde nejsou ani úseky, kde se smíte procházet a prozkoumávat okolí. Maximum, které ve skutečnosti získáte, pokud jde o hratelnost, je spíše jako hra se skrytými předměty typu point-and-click, s několika rychlými událostmi pro akce, které, jak se zdá, vyžadují minimální úsilí.

jak padá soumrak

"Jak padá soumrakUmělecký styl ve skutečnosti nefunguje mimo své klidné a napjaté okamžiky. Vzhledem k řídkým animacím postav, jakýkoli pocit dobrého tempa jde mimo okno, pokud jde o akční scénu. Na konci dne, Jak padá soumrak je jednou z těch her, která je mnohem lepší při snímání obrazovky než v akci.“

Obecně platí, Jak padá soumrak- alespoň při hře s myší - se hraje jednou rukou. Není zde mnoho složitosti; můžete klikat na volby, klikat na možnosti dialogu, klikat na objekty a během rychlých událostí otáčíte myší ve směru nebo proti směru hodinových ručiček, klepnete levým tlačítkem a přejeďte v určitých směrech.

Je třeba poznamenat, že výběr hráče je velký problém Jak padá soumrak. Neustále se rozhodujete pro všechny různé postavy, které hrajete, a rozhodnutí, která učiníte v jedné části příběhu, mají nakonec hmatatelné účinky v jiné části. Aspekt výběru byl proveden docela dobře a dokonce je podporována dobrá znovuhratelnost díky rozvětveným cestám, kterými se příběh může ubírat. Mezi svými kapitolami, Jak padá soumrak dokonce vám ukáže vývojový diagram voleb, které jste udělali, a to, jak vaše volby obstály ve srovnání s ostatními hráči, kteří byli na stejné cestě. Vývojový diagram naštěstí žádné spoilery neukazuje.

Upřímně řečeno, Jak padá soumrak je docela těžký prodej. Její cena je mnohem vyšší než u typické indie výpravné adventury, a zatímco produkční hodnoty jsou rozhodně tam, pokud jde o některé aspekty, jiné aspekty, jako jsou některé akční scény a hratelnost, ne. Úplně nezvládají práci udržet hru. na jejich bedrech. Jak padá soumrak Připadá mi to jako jedna z těch her, které se nakonec stanou dokonalým argumentem pro předplatitelskou službu, jako je Xbox Game Pass. Bude těžké přesvědčit lidi, aby si koupili hru, kterou by si většina zahrála pouze jednou, zvláště s cenou hry 30 USD. S Game Pass se však stává snadným doporučením, díky poutavému vyprávění, dobře promyšlené postavy a fenomenální tempo. Jen bych si přál, aby hra zahrnovala více než zjednodušující rychlé události.

Tato hra byla testována na PC.