XCOM: Chimera Squad Review - GamersHeroes

Firaxis Games se vrací s osvědčeným XCOM vzorcem, protkaným mezi vzrušujícími novými nápady a kreativním uměleckým směrem. XCOM: Chimera Squad nabízí nový pohled na týmový taktický žánr s výběrem zcela nových mechanik podporujících páteř, která XCOMu dala trůn tohoto žánru po tolik let.

XCOM: Chimera Team Review

Přestože XCOM: Chimera Squad nese značku franšízy, trochu se odchyluje od toho, co fanoušci od série očekávají. Zachovává si mnoho kořenů svého předchůdce, ale také zkoumá nové způsoby, jak hráče ponořit do rychlejšího boje, zcela nový mechanismus porušení a příběh, který je řízen více postavami než událostmi.

XCOM 2 a další hry v této franšíze vždy sledovaly vážný tón. Lidé byli zatlačeni na pokraj vyhynutí invazní nepřátelskou silou. Toto ohromující, kritické vyprávění příběhu hodně nahrává, ale často zastiňuje jednotlivé postavy v samotných hrách. Toto je potenciálně největší rozchod XCOM: Chimera Squad s kořeny franšízy, nahrazením konce globálního příběhu něčím v mnohem menším měřítku, což umožní místo toho zazářit postavám a osobnostem.

XCOM: Chimera Squad se odehrává po událostech z předchozí hry, adventní síly zůstávají pouze v kapsách po celém světě, protože Chimera Squad je povolána k podpoře rozlehlé metropole jménem City 31. Pochopení Life and Needs lidí, mimozemšťanů a hybridů. křehká rovnováha je zpochybněna po atentátu na starostu Nightingalea.

31PD, místní policie, je ohromena nárůstem násilné aktivity ze tří hlavních městských frakcí, což zpochybňuje záhadné rušení z vnějšího zdroje. Většinu své historie vidí Chimera Squad vyšetřovat každou z těchto frakcí a zároveň se snaží odhalit pravdu o jejich zapojení do nedávných událostí.

Chimera Squad, vedená Godmother, je sbírka nepravděpodobných hrdinů s různým původem. Stejně jako město, které chrání, tým zahrnuje členy všech druhů a ras, kteří přežili válku. Tyto postavy jsou v popředí vyprávění Chimera Squad a vnášejí vítanou dávku osobnosti, charakteru a kouzla do vesmíru, který jinak postrádá skvělé postavy a osobnosti.

I když je to pro mnohé vítaná změna, jiní se mohou některými změnami cítit trochu zrazeni. Jednou z největších předností XCOM je jeho schopnost vytvářet příběhy mezi postavami ve vašem týmu, často náhodně generovanými postavami s o něco větší osobností, než je cool účes a barevný šátek. Toto jsou události, epická setkání, poslední rána, která zachrání spojence před jistou smrtí; toto jsou události, které hráčům XCOM dávají šanci vytvořit si vlastní příběhy a tradici, ale mnoho z toho je ztraceno s kampaní Chimera Squad zaměřenou na postavy.

Největší propady Chimera Squad nejsou chybou hry samotné; ještě více chyba osudu. Použití populárních základů XCOM nabízí hře mnoho výhod, ale není bez nevýhod. Postavy, které střílejí skrz zdi a podlahy, výstřely, které jsou téměř nemožné, byly ohodnoceny 100%, přičemž zcela chybí pár palců. Mnoho z největších problémů XCOM je prezentováno všem, což může být pro dlouholeté fanoušky trochu vyčerpávající.

Metagame od XCOM je již dlouho jednou z největších aktiv tohoto žánru a Chimera Squad hrdě nosí tuto stuhu, i když v mnohem lákavějším stylu. Místo toho, aby organizovali komplexní reakci na mimozemskou hrozbu, jsou hráči místo toho pověřeni správou více městských čtvrtí 31. Nabízí stejnou rozmanitost hraní a stále obtížnější výzvu k řešení nepokojů a nepokojů jako jeho předchůdce, ale lépe zvládnutelné a méně stresující. Tento rozdíl v hloubce se nemusí líbit každému, ale já jsem si myslel, že to byl osvěžující přístup.

Chimera Squad přináší řadu nových nápadů zaměřených na boj spolu s odlišným přístupem her k narativnímu designu. Pojmenované zbraně, širší škála vybavení, obrovský výběr schopností, které lze kombinovat a experimentovat, a ta, která před uvedením vzbudila největší pozornost: The Breach. Výběr různých bodů porušení je odměňující snaha, přičemž různé vstupní úhly nabízejí různé nadšence a výzvy. I když stále trpí většinou absurdních závad XCOM, je to mechanika, se kterou opravdu doufám, že bude pracovat v budoucích hrách.

XCOM: Chimera Squad je odvážné dobrodružství na novém území. Díky zajímavějšímu výpravnému designu, některým tolik potřebným bojovým změnám a zajímavému obsazení postav by všechny tyto věci vedly k brilantní hratelnosti bez nespočtu chyb, pádů a obvyklé únavné náhodnosti XCOM. Pro fanoušky žánru je to naprostá nutnost, zvláště v aktuální cenové hladině, ale neškodilo by trochu více času na vývoj.

Tato recenze XCOM: Chimera Squad byla provedena na PC. Hra byla zakoupena na Steamu, poté byl poskytnut digitální kód.

Firaxis Games se vrací s osvědčeným vzorcem XCOM utkaným mezi vzrušujícími novými nápady a kreativním uměleckým směrem. XCOM: Chimera Squad nabízí nový přístup k týmové taktice

Saikono a Tiny Bunny spojují nelineární hratelnost s vizuálním románovým formátem a vytvářejí půdu pro něco zlověstného. Měli by hráči

Ti, kteří se chtějí pohnout kupředu, by si měli vyzkoušet své schopnosti v oblasti platformy s novým názvem Shard od Riyko Games. Ovládání a cíl mohou být jednoduché, ale stačí tento titul pro nováčky a veterány?

Mojiken Studio a Toge Productions vezmou hráče do venkovské Indonésie na konci 90. let s názvem jejich životní části A Space for Unbound - Prologue. Ochutnávka věcí příštích, že