Recenze kampaně Resident Evil Village (PS5) - Pixelated Gamer

Nyní je načase zjistit, co čeká Ethana Winters, po jeho neuvěřitelném boji o záchranu jeho manželky Mie a o přežití obludností a hrůz, které se objevily v RE7. Pokud jste si mysleli, že Baker's Louisiana Ranch je divoké dobrodružství ... raději se připoutejte k této jízdě.

Náš hlavní hrdina Ethan opět nesouhlasí s tím, že je nucen prozkoumat další tajemné místo, infiltrované nebezpečím a nevyslovitelným zlem. Krajina se změnila z bažin v Louisianě na zasněžené vrcholy. Pro toto podnikání musí najít a vytáhnout svou dceru z tohoto hrozného místa.

Místo panského sídla nebo velkého venkovského ranče k prozkoumání budou hráči nejprve stateční v sálech a sálech hradu Dimitrescu. Zde se vám představí tyčící se panna a ona má také podobně smýšlející dívky. Tmavá prostředí se světly osvětlujícími krby, svíčkami nebo lampami jsou krásně detailní a silně atmosférická. Miloval jsem umělecký design a provedení, které zde provedl vývojový tým Capcom.

"Bylo to děsivé a vzrušující prozkoumat každou místnost a oblast této nádherně zlověstné pevnosti, které někteří říkají domov."

Zde získáte pocit ovládání a mechaniky hry. Postupem času se dostanete ven, ale věci se odtud stanou zrádnějšími. Samotná hra je rozdělena do 4 klíčových oblastí, přičemž středem pozornosti je tento hrad. Jak budete postupovat, můžete se sem vrátit a získat přístup k dříve zamčeným oblastem (odmění vás klíčovými předměty nebo zbraněmi). Najděte, uložte a zapamatujte si umístění každé Save Room.

Zůstaneme zde bez spoilerů, ale jak jste viděli v jednom z ukázek nebo upoutávek, existuje několik legendárních stvoření, se kterými se můžete poprat. (nebo spustit od) v Resident Evil Village. Nyní je to místo, kde by hra mohla některým hráčům rozdělit vlasy. Jak postupujete hrou, rozhodně se více přiklání k akci. Chtěl bych, aby ke konci hry byla trochu více laděná. Ve hře opravdu není nic takového jako ten hrůzný pocit, když vám zbývají jen 2–3 výstřely a běžíte o život a těsně unikáte. Je těžké tuto rovnováhu zdokonalit, ale celkový zážitek je zde hvězdný a neměl by chybět žádnému fanouškovi RE.

I když vždy doporučuji počítat každý výstřel a uniknout, pokud je to možné, pravděpodobně budete mít dost munice, abyste v případě potřeby hrozbu odstranili pomocí pistole nebo pušky, jakmile se dostatečně vzpamatujete. Zde se aspekt hororového přežití bije. Zvýšení úrovně obtížnosti však může určitě zvýšit výzvu a napětí, pokud si to někdo přeje. Můžete si vybrat mezi příležitostným, standardním nebo hardcore. S balíčkem Trauma (Deluxe Edition a Full Pack jsou součástí balení), hráči mohou skočit rovnou do obtížnosti Village of Shadows. Tento režim je jen pro ty, kteří jsou opravdu odhodlaní a rádi si vydělají každý centimetr pokroku v průběhu hry; no to a právo chlubit se.

Bez hádanek by to teď nebyla hra Resident Evil. I když ve skutečnosti neexistuje příliš složité nebo naštěstí šílené vybavení, které by bylo možné vyřešit, existuje zde pěkný mix, který pomáhá s tempem hry. (což je mimochodem skvělé).

Boj je vynikající a přesný. Crafting umožňuje hráčům soustředit se na jednu nebo více oblíbených zbraní, pokud chcete, nebo můžete mít celou řadu zbraní, které vám pomohou udržet nepřátele v šachu nebo na účtu. K dispozici jsou upgrady včetně jedné z mých oblíbených, která rozšiřuje vaše zásobní sloty (to je velmi užitečné v hrách RE).

Vesnice rezidentního zla budou pravděpodobně milovaní těmi, kteří si užili RE7, zatímco jiní mohou být na hrazení s některými rozhodnutími o hraní, která se objeví později v kampani. Je to naprosto nádherný titul na PS5, díky kterému je každý tvor a boss ještě intenzivnější a děsivější. Pokud jste v pořádku s dobrou kombinací hororových a akčních prvků, vřele vám doporučuji přečíst si závěrečnou kapitolu jedné z dosud nejpopulárnějších hororových franšíz ve hře.