Novinky / Hry

Se třemi ze čtyř šlechtických rodů Vesnice rezidentního zla poražen, vše, co stojí mezi Ethanem a setkáním s jeho dcerou, je konečný pán.

Než však přijmete nabídku předvolby, máte nyní k dispozici několik nových volitelných vedlejších cest. Ty vám připraví pořádnou částku Lei a jídlo, které můžete utratit za upgrady na konci hry.

Nebo můžete okamžitě sledovat značky na severovýchod k pevnosti. Ať už se rozhodnete jakkoli, zpět k vévodovi je několik nových položek a vylepšení, které musíte projít.

Nejprve se projdeme volitelnými sekundárními cestami, než se přesuneme k pevnosti.

No puzzle a ryby

Nejprve pomocí kliky nyní můžete spustit padací most na osamělé silnici nalevo od vévody a sbírat předměty na druhé straně.

Nastupte na loď na konci mola a jděte vpřed. Vystupte na dně údolí a jste zpět na úpatí hradu.

Vlevo je zalomený most, který vede ke studni s tajemstvím uvnitř, zatímco vpravo vede k dvojitým dveřím.

Vlevo spusťte most, přejděte přes dům a použijte studniční kolo na studnu.

To odhaluje žebřík s tajným hlavolamem na dně. Musíte jít nahoru doprava, poté přesunout světla na konzole, abyste si vytvořili cestu.

Stiskněte levé horní tlačítko, potom horní prostřední tlačítko, poté přejděte na druhou stranu místnosti a zatlačte vozík nahoru, abyste dosáhli na druhý vozík uprostřed.

Nyní zatlačte vozík na plošinu do strany. Poté můžete pomocí tohoto vozíku vylézt na druhou stranu.

Dostanete výbušné náboje z bedny, munice Magnum, flashbangů a v hrudi je rubín z velké holubí krve.

Zkombinujte to s náhrdelníkem s jednou dírkou a máte celý shebang. To z něj udělá Dimitrescuův náhrdelník, který stojí za obrovské množství Lei.

Vraťte se na padací most. Pak vejděte dvojitými dveřmi napravo a jste v další tajné oblasti.

Vystřelte pánev směrem k neosvětleným pilířům a otevře dveře vlevo a vpravo.

To osvobodí ghúla, ale také vám poskytne přístup k munici napravo a lei na levé straně.

Ghoulové se budou neustále objevovat zprava a všimli jste si, že nikdy nepustili?

Chcete -li otevřít dveře nahoře, musíte přivést ghoula k hořícímu ohništi nebo ho vystřelit, aby se rozsvítil, a poté hořícího ghúla přivést k pilíři poslední místnosti, aby se rozsvítil.

Tím získáte sochu Golden Lady a dokončíte poklad Shore.

Vraťte se k lodi a vraťte se dolů na padací most. Projděte kolem mola a sestupte kaňonem dolů. Vystupte u tohoto nového mola a vydejte se cestou vlevo.

Bazén je plný ryb a tady najdete ty nejlepší ryby podle vévodových receptů.

Cesta napravo vede do jeskyně s další operační základnou s tunou munice a starožitnou místností, jakou jste používali k odemykání vylepšení v Resident Evil 7.

V pouzdru je také držák brokovnice snižující zpětný ráz.

Vraťte se k lodi, pak k padacímu mostu a vévodovi. Nyní přejděte přímo na Maiden of War a hřbitov.

Nyní je zde černá koza, ze které můžete sklízet maso, poté se vydat k šestikřídlé bráně za pravým horním rohem hřbitova.

Na druhé straně je cedule s nápisem „hodně štěstí“ a cesta vlevo směrem k Ottovu mlýnu.

Starý Ottův mlýn

Chcete -li získat poklad z kořisti kanibala, nejprve se vydejte cestou do mlýna.

S pozdravem na YouTube

Před mlýnem jsou dveře vpravo zamčené, takže jděte potokem vlevo ke dveřím, které můžete odříznout visacím zámkem, uchopte předmět z přepravky vedle něj.

Na druhé straně dveří je nalevo křišťálový střep, prase na sklizeň masa a dolů a munice do pistole.

Až budete připraveni, projděte dveřmi mlýna.

Vydejte se k dalším dvěma sadám dveří a poté do větší místnosti.

Zde najdete vysokého gentlemana, který táhne obří sekeru a drtí kosti na chleba.

Připravte si granátomet, magnum a další silné zbraně - budete je potřebovat, abyste je dostali. Poté položte miny na zem, abyste se dostali skrz.

Když zahájíte bitvu, nemilosrdně se na vás vrhne. Budete se ho muset pokusit udržet na uzdě pomocí výbuchů a výstřelů z hlavy.

Poté, co utrpí poškození, přijdou nějaké chrliče, aby to zkomplikovaly, ale pokud s ním budete pokračovat v jízdě po minách a trefovat ho brokovnicí, odstřelovačem nebo výbuchem magnumu, spadne.

Když jsou poraženi, prohledejte mlýn. V prvním a druhém patře jsou rozházené ruční zbraně, odstřelovači a výbušná munice.

Poté přejděte k zadní stěně a uřízněte tři visací zámky na dveřích.

Uvnitř je kousky masa, drůbeže, ryb a kovů.

Jděte do haly a najdete v truhle anděla otce Nicoly - je to kořist kanibala.

Vezměte zbývající kořist a odemkněte dveře, abyste se mohli vrátit ven, a nyní se vydejte ke značce Hodně štěstí a vyřaďte Lycany, kteří mají o rozruch zájem.

Nyní se můžete buď vrátit k vévodovi, vysadit jídlo a prodat kořist. Nebo vstupte do jeskyně vedle nápisu Hodně štěstí a v horní části schodiště se ocitnete v oblasti Zakázaného lesa.

Severní pevnost

Jak se dostanete hlouběji do lesa, napadne vás smečka lycanů. Metodicky je zlikvidujte jakýmikoli zbraněmi, které máte. Odstřelovací puška je zvláště užitečná v této otevřené oblasti.

Vpravo seberte rezavý kovový šrot a pak jděte lesem.

Čeká zde více Lycanů, takže nejprve střílejte a začněte se setkáváním, abyste vyřadili všechny tři.

Pak jsou tu další dva, kteří na vás začnou střílet šípy z hradeb.

Nejlepší je zabrat je vlastní odstřelovací puškou a pak vyrazit do zničené pevnosti.

Přepravky kolem vás obsahují ostřelovací munici, která doplní vaši skrýš, poté sbírejte minu, kovový šrot a munici ze Zříceniny.

Vydejte se po vnější cestě vzhůru, abyste se dostali výš do ruin, ale buďte připraveni přijmout až 6 lycanů, které se objeví.

V horní části prohledejte okraje oblasti a hledejte ostřelovací munici a ruční zbraně, poté se vydejte po schodech po levé straně zamčených dveří a zatáhněte za páku.

Když zatáhnete za páku, objeví se tuny lycanů, znovu použijte svůj sniper - což je sníží na jeden zásah a výbušné sudy jsou rozmístěny kolem.

Jakmile jsou dvě vlny hotové, vylezte na žebřík vpravo a zatáhněte za tuto páku.

Dveře se nyní otevřou a vy můžete jít směrem k pevnosti.

Projděte dvojitými dveřmi, poté sbírejte přepravky předmětů a zásob na nádvoří před sebou. Existuje také bod uložení.

Než půjdete dále, podívejte se doprava a ze schodů je klenot.

Poté vyjděte po točitém schodišti nahoru a chodbou vstupte do hlavní pevnosti.

Uvnitř doupěte zahněte doprava, pak se trochu projděte po pěšině a objeví se nálož lycanů.

S touto částí udělejte maximum, protože je opravdu tmavá a opravdu nudná - natolik, že bych dokonce uvažoval o zvýšení jasu.

Mluvíme o nesmyslně velkém množství lycanů, tak se přikrčte v rohu a metodicky je vyhoďte odstřelovačem a brokovnicí.

Alternativně můžete procházet tuto sekci, až po zipwire v levém horním rohu, a umístit kurzor nad.

Není třeba sestupovat do přízemí, je tam pár koulí, ale nic platného.

Po zapínání na zip vyjděte po schodech doleva, pak nahoře zahněte doprava a přejděte na druhou stranu místnosti.

Tady vás bude následovat spousta lycanů, takže zahněte doleva a zastřelte lycanského lukostřelce.

Kolem něj se rozmnožuje metrická hromada chlápků, střílí z nich granát nebo domácí bomba, aby vyčistili stádo. Když jsou na zemi, můžete volně projít dveřmi za nimi.

Na druhé straně vezměte munici a střelný prach vedle brnění a poté sejděte po schodech vpravo.

Cestou dolů najdete dole nějaké kovové trosky a poté strážní kozu.

Projděte vesmírem, posbírejte léky první pomoci, výbušniny a ostřelovací munici, než je zadáte.

Zatlačte hlouběji do jeskyní a poté sestupte z římsy do otevřenější jeskyně.

Boj proti šéfovi Uriasu

S pozdravem na YouTube

Z díry ve stropě upusťte obrovského chlapíka od začátku hry: Urias.

Je to velmi podobné bojujícím obrům, jako je vyplenění lidožroutů a Beneviento poklad. Liberálně používejte výbušniny a headshoty, abyste ho udrželi na uzdě.

Na rozdíl od těchto chlapů jimi projde, jako by nic, takže musíte zůstat mobilní a projít kolem něj za nohy, pokud se zaseknete.

Když vyskočí na vyvýšenou plošinu a zařve, přivolá lycanského kamaráda. Okamžitě je zastřelte ruční palnou zbraní, aby si věci nekomplikovaly.

Když vyskočí z plošiny, aby na něj udeřil kladivem, skočte pod něj, směrem k plošině, a vy byste se měli vyhnout jakémukoli poškození.

Poté, co ho zasáhne dostatek podomácku vyrobených bomb, min a výbušnin, sestoupí a upustí Křišťálové kladivo.

Prohledejte místnost, zda vám chybí zásoby, a pokračujte nyní otevřenými dveřmi napravo.

V této křišťálové místnosti můžete střílet všechny jiskry a sbírat křišťálové střepy.

Je zde také velký krystal a žlutý křemen.

Sejděte dolů po schodech na druhé straně krystalové komory a pak se přibližte ke stolu s televizí.

Sejděte po dalším schodišti za sebou a váš cíl se změní, abyste se vrátili k vévodovu oltáři, kam můžete vložit tělní lahvičky.

Před odjezdem je však před lodí vlevo poslední nepovinný poklad - poklad pod pevností.

S tím v ruce nasedněte do člunu a pokračujte vpřed. Když vystoupíte, budete na nádvoří vedle kostela.

Před odjezdem sejděte po schodech vlevo od žebříku. Tady je tajná místnost k hledání. Jsou tu peníze, chemická kapalina, pak zajímavé poznámky o Lady Dimitrescu, než najdete podomácku vyrobenou bombu a granáty.

Vraťte se zpět k žebříku, cestou porazte pár ghúlů, pak jděte dveřmi na kostelní dvůr, zpět vesnicí k vévodovi.

V další části vložíme lahvičky do oltáře!

1. Návod na Resident Evil Village Část 1 - Ve vesnici Luizin dům a hrad
  2. Dveře vesničky Prioress Resident Evil Village
  3. Resident Evil Village část 3 - Hall of War, Dungeon, Bela Dimitrescu, první dcera Boss
  4. Sochy Resident Evil Village Hall of Ablution
  5. Resident Evil Village Část 5 - Vinný sklep, terasa a nádvoří
  6. Resident Evil Village Piano Puzzle
  7. Resident Evil Village Část 7 - Knihovna Girl Second Boss Fight
  8. Vesnické zvony Resident Evil v dílně
  9. Resident Evil Village 9. část - Mapa pokladu třetí dcery, střechy a boj
  10. Boj s bossem Resident Evil Village Lady Dimitrescu
  11. Resident Evil Village část 11 - Dům s červeným krbem
  12. Resident Evil Village Beneviento Dollhouse | Beneviento poklad, kód dveří, logická řešení pro hudební skříňku
  13. Resident Evil Village, část 13 | Moreau Boss, logická brána zámku a umístění klíče od lodi
  14. Resident Evil Village, část 14 | No Puzzle, Ottův mlýn, Stronghold a Urias Boss Fight