Recenze kabelových herních headsetů LS10X

Celkově – 90 %

90%

LucidSound LS35X je v současné době v prodeji za 10 dolarů a je docela dobrý obchod pro sluchátka. Uložil bych s ním svá videa na YouTube? Ne. Jak již bylo řečeno, zdá se to být dobrý obchod pro konzolové hraní pro každého, kdo nechce jít bezdrátově.

Uživatelské hodnocení:

Buďte první!

Na dnešním trhu jsou stovky různých náhlavních souprav – co kabelová herní náhlavní souprava LucidSound LS10X umí? Než dáte své těžce vydělané těsto na linku, prohlédněte si naši recenzi, abyste zjistili, zda tyto plechovky stojí za požadovanou cenu.

Po zhruba čtyřech týdnech používání jsem s LucidSound LS10X neměl žádné problémy. Playtime byl vytvořen na PlayStation 5 i Xbox Series X, ale nevidím důvod, proč by nefungoval i na Nintendo Switch. Všimněte si, že nepoužívá konfiguraci USB, takže bych jej z tohoto důvodu nedoporučoval pro PC a protože kabel je krátký (více než dostačující pro jednohlavý ovladač). Sluchátka recenzuji jen zřídka, takže nečekejte složitost dynamického rozsahu nebo jinou luxusní audiofilskou terminologii.

Vzhledem k tomu, že provozuji webovou stránku s videohrami a kanál YouTube, často nosím sluchátka. V průměru moje sezení s náhlavní soupravou trvala kolem čtyř hodin, ale pro pokrytí jsem absolvoval několik dní po osmi až deseti hodinách. Nikdy jsem se nesetkal s žádným nepohodlím; žádné štípání, žádné bolesti hlavy, žádné prohlubně na temeni hlavy nebo něco podobného. Také nosím brýle a měl jsem spoustu helem, ze kterých mě bolely uši z tlaku mezi ušima a chrániči sluchu. S jejich pohodlím však nebyl žádný problém.

Pokud jde o kvalitu zvuku a mikrofonu, byl to krok nahoru od mého posledního headsetu – alespoň podle mé PSN party. Mohli slyšet víc o mně a méně pozadí, což je vždy plus. Kdysi jsem měl problémy s vyvážením hraní a párty chatu s mým posledním headsetem, ale ne tady. Bylo hezké slyšet volání mé party a nepřátelské kroky a schopnosti.

Pro hry pro více hráčů jsem použil LucidSound LS10X pro Overwatch, Smite a Apex Legends. Smite nedělal velký rozdíl, protože v tuto chvíli šlo převážně o svalovou paměť. Přestože jsem Overwatch nehrál už rok, díky headsetu jsem si uvědomil, že bez pořádného headsetu jste v obrovské nevýhodě. Schopnost slyšet schopnosti přes zdi a přes oblouky je obrovský rozdíl. Malí krysí hráči McCree, kteří mě už nezklamali slovy „je pravé poledne“, stáli za vstupné. Totéž platí pro Apex Legends; Slyšel jsem kroky jasněji.

LS10X Kabelová herní náhlavní souprava Čestná recenze

Obvykle nepoužívám sluchátka pro hry pro jednoho hráče, ale prostě jsem musel vyzkoušet The Witcher 3, The Elder Scrolls V: Skyrim a Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge. V případě posledně jmenovaného a jeho dunivého soundtracku byl zvuk křišťálově čistý, a to i přes všechen ten chaos, který se každou chvíli odehrával. Vážně, hrajte se šesti lidmi a přesvědčte se sami.

Moje zkušenost s The Elder Scrolls V: Skyrim nebyla ani tak hudba, ale její ambientní pozadí a směrový zvuk. Hrál jsem hru v první osobě, takže slyšet něco běžícího za vámi je mnohem lepší, než čekat, až vás udeří do zad. Totéž samozřejmě platí pro Apex Legends, ale v takové hře jsem mnohem ostražitější. Také mi to pomohlo najít NPC, o kterém pochybuji, že by o něm jinak slyšel.

Tlačítko ztlumení je na samotné náhlavní soupravě a stisknutím tlačítka jej zapnete. Zde se také nachází značka, která je připevněna přes magnet. Tato část se dá docela snadno sejmout (a riskovat ztrátu), ale tlačítko ztlumení funguje i bez něj. Mikrofon je také odnímatelný, takže buďte opatrní, pokud jej odstraňujete; Snadno vidím, že to někdo ztratí.

Kabelová herní náhlavní souprava LucidSound LS10X byla poskytnuta společností.