Recenze: Ooblets (Nintendo Switch) –

306768894_10226137779978360_8440202893481311887_n-jpg

Ooblets je simulační hra pro hraní rolí vyvinutá a publikovaná společností Glumberland. Tato hra obsahuje budování přátelství, farmaření a rozkošná tančící stvoření. Co víc si přát? No, víc se dává, protože existuje beaucoup dělat v Ooblets. Ale je to příliš? Pojďme diskutovat o četných funkcích této hry a jejich odolnosti.

Recenze Ooblets Nintendo Switch | PureNintendo.com

V této hře je mnoho pohyblivých částí; upřímně, myslím, že je to moc. Je tu farmaření, různé vedlejší úkoly, postup městem, Ooblet Dance Battles a další. Každá funkce je dobře provedena, ale rychle se stane ohromující, zvláště když začnete. Hra se méně soustředí na solidní příběh a jde spíše o sběratelský tah.

Sbíráte ooblety, odznaky, nálepky přátelství, recepty, plodiny, oblečení, nábytek pro váš dům a mnoho dalšího. Obvykle mi sběratelství nevadí. Předměty, které sbíráte, však nemají žádný účel ani mnohonásobné využití. Dostává se to do bodu, že zpočátku nevíte, jak je používat.

Vezměte si například nálepky přátelství. V Badgetownu je spousta lidí, ale jen někteří z nich mají nad hlavou bílou tečku. To znamená, že s nimi můžete získávat body přátelství (jinými slovy, neobtěžuji se mluvit s nikým jiným ve městě). Abyste získali tyto body, musíte s nimi denně mluvit. Po několika dnech se měřidlo naplní a dají vám nálepku. Dialog je ale často zbytečný, takže jsem s těmito lidmi mluvil jen proto, abych si vysloužil miniaturu, se kterou jsem nemohl nic dělat. Bylo to zbytečné.

V některých případech vás požádají, abyste jim s něčím pomohli. Pokud přijmete, získáte extra body přátelství a oni vám dají dárek. Problém je v tom, že s nimi nemůžete bodovat, dokud neodpovíte na jejich žádost. I když vám to ve hře zabere pár dní, na svůj požadavek se vás zeptají, až když se s nimi pokusíte mluvit. Když jim konečně dáte to, co chtějí, odmění vás, ale někdy tyto odměny negují žádost. Například se mi stalo, že jsem jim několikrát dal X množství prken (klacíků) a jaká by byla moje odměna? Deset prken.

Když už mluvíme o prknech, jedná se o jeden ze čtyř důležitých zdrojů používaných ve hře. Tyto zdroje můžete najít odstraněním plevele, kamenů a klacků ze své farmy. Někdy jsou odměny za dokončení konkrétního vedlejšího úkolu od měšťana nebo dokončení vylepšené budovy. Je jich však málo. Nejběžnější jsou planžety, časté jsou mnichy, hadry je těžké sehnat (můžete si je vypěstovat na zahradě, ale semena jsou drahá) a oobsidián je vzácný.

Hra to rozpozná a umožní vám získat oblečení a obsidián z fontány výměnou za přání. Ano, přání jsou něco jiného, ​​co si vyděláte vyhráváním tanců v Taneční stodole nebo plněním úkolů. Každý den máte k dispozici novou sadu tří úkolů, které můžete nakonec splnit. Některé z těchto úkolů jsou tak jednoduché jako rozhovor s konkrétní osobou, jiné jsou složitější. Například jedním z mých úkolů během prvního týdne mé postavy v Badgetownu bylo upgradovat můj dům. První vylepšení domu stojí 2 gummies (měna ve hře). Ale vyrobit gumy je extrémně obtížné, zvláště na začátku.

Pěstování plodin na vaší farmě je skvělé pro vydělávání dásní, ale není to tak jednoduché, jako prodat úrodu a vypěstovat další. Je to proto, že vše v této hře má více účelů. Takže jsem často hromadil všechny své věci pro případ, že bych je potřeboval. Nebo jsem nikdy neměl něčeho dost, protože se to tak často používalo.

Například karotky (mrkev) lze pěstovat a prodávat za gumičky v zahradním obchodě. Nebo s ním můžete dělat různé recepty, jako je mrkvový dort. Někdy je dort potřeba ke splnění požadavku někoho z města, nebo ho budete muset přidat do truhly, abyste vylepšili budovu. Dort můžete sníst, abyste získali extra energii. Nebo možná budete potřebovat tento dort, abyste se dostali do divoké taneční bitvy s Ooblets.

The Ooblets a jejich taneční bitvy jsou velkou součástí této hry, ale moc jsem o nich nemluvil. Důvodem je, že jsem taneční mechaniku často nepoužíval.

Ooblets jsou různá tancemchtivá stvoření, která si můžete vypěstovat na své zahradě. Mají mnoho využití, jako je pobyt na vaší farmě, umístění do Oobcoops nebo vás může následovat až osm z nich. Tito budou součástí vašeho týmu, když vstoupíte do tanečních bitev.

Po celém městě můžete mít taneční bitvy s divokými Ooblety. Každý Ooblet však chce konkrétní předmět, na který by mohl tančit. Může to být zdroj, jako jsou prkna, druh plodiny nebo konkrétní jídlo, které byste vyrobili podle receptu. To znesnadnilo tanec s určitými typy, zejména na začátku hry. Také některé z těchto předmětů je těžké najít nebo jejich vytvoření trvá dlouho, pokud je ještě nemáte. A Ooblety, které se objevují, se mění každý den.

Když svedete taneční bitvu s divochem, vedoucí týmu vám dá jejich semínko k růstu, pokud vyhrajete. Pak budete mít tento typ Ooblet. Jednou denně se také můžete zúčastnit tanečních turnajů v taneční stodole ve městě. Pokud vyhrajete tři bitvy, získáte cenu, která se denně mění. Nakonec můžete bojovat s ostatními lidmi mimo Badgetown, abyste pokročili v příběhu, pomohli obyvatelům města a vylepšili budovy.

Taneční bitvy, které působily jako strategická karetní hra, byly zábavné, ale po chvíli byly příliš snadné. Cílem je vyhrát určitý počet bodů před soupeřem. Každá karta je jejím pohybem, který vám může vydělat body nebo ji použít k tomu, abyste pomohli svému týmu nebo bránili soupeři. Můžete například získat humbuk, který vám vydělá bod navíc na bodových kartách. Na druhou stranu vás může zneklidnit i váš protivník, což je opak humbuku.

Každá karta vyžaduje určitý počet taktů, aby byla zahrána. Počet úderů, které máte v každém kole, závisí na počtu Oobletů v každém týmu. Pokud je to jeden na jednoho, máte tři doby na kolo. Pokud se jedná o bitvu dva na dva, získáte čtyři údery za kolo. Některé karty vám také umožňují získat více taktů během vašeho tahu.

Ooblets navíc získá zkušenostní body (ať už bitvu vyhrajete nebo prohrajete) a nové karty během určitých úrovní. Každý Ooblet má jedinečné karty, které může použít, takže budování vašeho týmu je součástí strategie.

Tanec jsem moc nepoužíval ze dvou důvodů. Za prvé, neměl jsem potřebnou položku, abych mohl tančit s některými kluky. Například jsem měl spoustu Planketů k tanci s Lumpstumps, ale měl jsem tolik Oobletů, že jsem s nimi nepotřeboval tančit. Za druhé, neměl jsem na farmě dostatek místa pro další tvory.

Nicméně, oobcoops vám umožní přidat více těchto tvorů na vaši farmu. Každý oobcoop může obsahovat bytost, pokud ji nevylepšíte. Mohou být upgradovány pětkrát, nakonec mají každý pět Oobletů. Když jsou tato stvoření ve svých chlívech, pomohou vaší farmě. Budou například trhat plevel, zalévat rostliny, stimulovat růst plodin a další.

Problém je v tom, že oobcoops berou planklets, clothletlets, nurnies a oobsidians, aby se rozmnožili (a pro každý upgrade). Ne všechny tyto zdroje lze snadno najít, takže je těžké získat oobcoopy. Bez dostatečného množství oobcoopů nemělo smysl sázet další semena Ooblet, protože jsem je nemohl sklízet.

Navíc davy uvnitř oobcoopů pomohou plodinám pouze na čtverci obklopujícím oobcoop. Myslel jsem, že upgrade oobcoopu zvýší dosah, ale ne. Pokud tedy chcete, aby Ooblets pokryl celou farmu, budete potřebovat nespočet oobcoopů. Než se nadějete, hrajete hru pouze proto, abyste vyvíjeli a vydělávali zdroje pro oobcoopy pro Ooblets, které vám pomohou tyto zdroje rozvíjet. Je to začarovaný kruh a můžete se do něj snadno vtáhnout, aniž byste se museli obávat, že ve hře uděláte něco jiného.

Užil jsem si čas s Ooblets. Zahradnická část se mi líbila a taneční bitvy byly na chvíli zábavné. Ale čím déle jsem hrál, tím se moje herní seance zkracovaly, protože to bylo stresující. Buď jsem měl nadbytek zdrojů, které jsem nepotřeboval, nebo jsem neměl dostatek zdrojů potřebných pro pět různých věcí.

Hra samotná je veselá a barevná. Postavy sem tam sklouzly, ale šlo to většinou hladce. Prozkoumávání města bylo zábavné a návrhy postav byly roztomilé, ale nemám oblíbenou postavu, protože dialogy mi připadaly spíš jako výplň než cokoli jiného. Hudba je pravděpodobně moje oblíbená část hry. Při prozkoumávání města je tam klidná písnička, která mi tolik připomíná hudbu Animal Crossing. Také taneční bitevní písně byly rozhodně zábavné a optimistická hudba. Dostanu původní soundtrack hry, pokud bude k dispozici.

Celkově je Ooblets zábavná hra. Měli byste si dát na čas, ale někdy to může být frustrující. Myslím, že překompenzovali své úsilí odlišit se od ostatních farmářských simulačních her a poskytli příliš mnoho práce.