Recenze: Farm Tycoon (Nintendo Switch)

farm-tycoon-title-png

Voláme všechny magnáty a je čas vyrazit na farmu. Farm Tycoon může v některých ohledech přehnaně slibovat a nedoručovat, ale může být osvěžující návykový. Stojí to za vašich 19,99 $? Záleží na vaší afinitě k žánru a toleranci k přešlapům.

Přestože Farm Tycoon má trio režimů, se kterými můžete začít, „Kampaň“ může být vaším prvním cílem. Naučíte se zde některé triky obchodu, ale ne všechny. V porovnání s tím jsme chtěli více informací. Ano, hráli jsme tam s manželkou, tak si nás představte jako pár v americké gotické malbě. Tutoriály jednoduše nebyly dostatečně vysvětlující, některé základní možnosti byly sotva pokryty, pokud vůbec. Díky této nižší námaze by tyto mohly vypnout ty, kteří se v hrách, jako je tato, neznají.

Naštěstí se vytrvalost vyplatila a brzy naše farma vypadala slušně, na rozdíl od Cletusovy špinavé farmy v Simpsonových. Žonglovali jsme mezi péčí o zvířata, sázením, stroji atd., všichni dostatečně kompetentní, aby byla farma zisková. Když už mluvíme o ziscích, jedinou výhodou, kterou „Casual Mode“ nabízí, je mírný 15% nárůst příjmů. Ale vždy to pomůže, hlavně na začátku.

Další dva režimy jsou Volný režim a Scénáře. Ten druhý musí zvládat specifické situace. Můžete se například chtít stát členem svazu pěstitelů ovoce. Nebo přeměňte svou farmu tak, aby splňovala požadavky ekologických produktů. S patnácti scénáři je toho spousta, co vás zabaví.

Není překvapením, že „volný režim“ je studna v reálném čase. Má tři úrovně obtížnosti, přičemž easy vám dá 2 miliony. Není to neomezené, ale je to víc než dost na hraní, aniž by vám nad hlavou visela hrozba hrozícího bankrotu.

SONKA poukázal na to, že Farm Tycoon byl „od začátku navržen s ohledem na konzole. Celé uživatelské rozhraní je zaměřeno na páčky a tlačítka, bez obvyklých potíží s virtuálními posuvníky, které se v tomto žánru vyskytují. Uznávám, že uživatelské rozhraní je lepší než mnoho podobných her, které jsem hrál, a celkově je celkem dobře optimalizované, pokud jde o tradiční ovládání. Kde je ale podpora dotykového displeje pro přenosné čtečky? SONKA nereagovala na mou žádost o komentář k tomuto a vážně mě vrtá hlavou, jak velká byla angažovanost v designu, když taková klíčová a očekávaná funkce chybí. Další faux pas.

Co nechybí, ale mělo by chybět, jsou různé bugy. Je to kluzká hra. Některé jsou drobné, jako jsou vizuální vtípky, zatímco jiné ovlivňují průběh hry. Zatímco některé jsou řešeny pomocí hotfixů, zajímalo by mě, s kolika dalšími se ještě setkáme. Tato hra by se měla zlepšit s větším leskem, zvláště pokud se možnosti zvyšují, zatímco chyby klesají. Mohu navrhnout aktualizaci hry s podporou dotykové obrazovky?

Grafika vypadá dobře, když není v mnoha nabídkách, nebo mizí, zejména při přiblížení. Tip: použijte spoušť ZR; to je něco, co vám hra neřekne. Sezónní počasí, jako je déšť nebo sníh, je pastvou pro oči, ale je něco horšího než zmrznout úrodu? Hudba je trochu lidová, ale vhodná a relaxační. Diverzity je také dostatek. Zvukové efekty jsou příjemné, i když některé mohou záviset na tom, jak moc vás baví bučení krav.

Je pravda, že bugina Farm Tycoon na Switch a chybějící podpora dotykové obrazovky nechá SONKU v horkém křesle. Ale množství obsahu a jeho rozmanitost v kombinaci s jeho návykovostí z něj dělají dobrou, i když odfláknutou volbu pro fanoušky žánru.